stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 152711
  • 11 مرداد 1399 - 18:11
1
هشدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

مالکان خودروهای فرسوده مراقب کلاهبرداران باشند

مالکان خودروهای فرسوده مراقب کلاهبرداران باشند
کرمانشاه/قلم: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: افرادی سودجو با استفاده از امکان ایجاد شده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا به دنبال ایجاد بازار کاذب هستند، از این رو مالکان خودروهای فرسوده باید مراقب این افراد باشند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: اخیراً برخی افراد سودجو و فرصت طلب با استفاده از امکان ایجاد شده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا، اقدام به خرید و فروش کامیون های فرسوده، ایجاد بازار کاذب و کلاهبرداری از مالکان این خودروها می‌کنند که مصداق بارز کلاهبرداری و سودجویی است و موجب سردرگمی مالکان این ناوگان می‌شوند.

وی افزود: مالکان کامیون‌های فرسوده از طریق وارد کنندگان معتبر که مشخصات خود و کامیون‌های وارداتی آنها در سایت نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای به آدرس www.rpf.rmto.ir درج شده است، برای جایگزینی کامیون فرسوده خود اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در ادامه گفت: برای استعلام ناوگان مشمول طرح، باید ابتدا به سایت نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه اکیداً توصیه می شود که بخش سوالات متداول موجود در سایت را با دقت مطالعه کنند.

کرمی تصریح کرد: مالکان از امضای هرگونه موافقت نامه، وکالت نامه و یا سند که حاکی از اعطای نمایندگی به هر شخص حقیقی و حقوقی باشد جدا خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان و مالکان ناوگان، محل دقیق و نام افرادی که تحت هر عنوانی بدون در اختیار قرار دادن همزمان مشخصات خود و کامیون های وارداتی برای جایگزینی کامیون های فرسوده اقدام می کنند را به نهادهای نظارتی اطلاع دهند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه ۱۹۹ دستگاه اتوبوس، ۸۱۸ دستگاه سواری و ۸۵۱ دستگاه مینی بوس دارد که زیر نظر ۶۷ شرکت فعالیت می کند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.