stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 153907
  • 15 مرداد 1399 - 9:57
1
نایب رئیس شورای شهر همدان ضمن ابراز گلایه مندی گفت:

عدم ثبت هیچگونه اطلاعاتی در سامانه شفافیت شهرداری همدان

عدم ثبت هیچگونه اطلاعاتی در سامانه شفافیت شهرداری همدان
قلم/ همدان: نایب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه متأسفانه تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در سامانه شفافیت شهرداری همدان، درج نشده است؛ گفت: روند عدم اجرای طرح‌های شفافیت و ایجاد شهرداری الکترونیک در شهرداری همدان باید اصلاح شود که در این بین ضعف شورای شهر هم مشهود است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حمید بادامی‌نجات در صحن شورا ضمن تبریک فرارسیدن هفته خبرنگار و با تأکید بر عملکرد مطلوب شهرداری در حوزه درآمد و هزینههای تفریغ بودجه سال ۹۸، گفت: در این حوزه تقریباً شاهد تناسب خوبی بودیم که بی‌شک ایراداتی هم وارد است.

وی افزود: متأسفانه تاکنون علی‌رغم تأکیدات بسیار در بحث فناوری، ایده‌های مورد نظر شهردار و شورای شهر تحقق نیافت که بخشی به حوزه مالی و بخش اعظم آن به نیروی انسانی بازمی‌گردد.

بادامی‌نجات خطاب به شهردار همدان، بیان کرد: اگر قصد دارید در دوره پایانی مدیریت‌شهری فراتر از اقدامات شهرداری که پیش از این هم عملیاتی می‌شده است و در حال حاضر متوزان‌تر و کامل تر پیش می‌رود، عملکرد نوآورانه داشته باشید، باید در حوزه کمیت و کیفیت نیروی انسانی حوزه فناوری تجدیدنظر کنید.

وی ادامه داد: باید روند عدم پیش‌روی مناسب فناوری در شهرداری همدان اصلاح شود؛ زیرا همه مدیران شهری نسبت به تحقق شهر هوشمند اعتقاد دارند، اما پیشرفت خوبی را شاهذ نیستیم.

نایب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه متأسفانه تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در سامانه شفافیت شهرداری همدان، درج نشده است؛ گفت: روند عدم اجرای طرح‌های شفافیت و ایجاد شهرداری الکترونیک در شهرداری همدان باید اصلاح شود که در این بین ضعف شورای شهر هم مشهود است.

 
 
 
 
هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.