stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 154135
  • 15 مرداد 1399 - 20:18
2
فرمانده مرزبانی خبر داد:

کشف ۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه

کشف ۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق توسط مرزداران هوشیار و تلاشگر استان کرمانشاه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق توسط مرزداران هوشیار و تلاشگر استان کرمانشاه خبر داد.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرزها از موضوعات اساسی بوده که به لطف خداوند متعال تا به حال توانسته ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرزهای این استان باشیم.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: مرزداران جان بر کف این استان با تلاش و جدیت با رعایت کامل دستورالعمل های مربوطه طی انجام عملیات های منسجم موفق به کشف و ضبط سیزده دستگاه کولرگازی، شش دستگاه تلویزیون، سیصد عدد اجاق گاز، دویست و چهل و سه عدد قطعات خودرو، هشت هزار و سیصد و سی عدد ماسک، یکهزار و هفتصد و بیست عدد پوشک بچه، ششصد و هشتاد ثوب البسه، سی عدد قلم نوری، شش جفت کفش کتانی، یک دستگاه تلفن رومیزی، چهار رأس گوساله، شش رأس دواب و توقیف یک دستگاه موتور سیکلت شدند و همچنین در این عملیات نیز موفق به دستگیری یک نفر متهم شدند.

سردار الهی ضمن بیان این موضوع که به لطف خداوند متعال از مرزهای ایران اسلامی به خوبی حراست می کنیم در پایان بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی مرزداران کشور عزیزمان، مرزبانی به نیرویی توانمند تبدیل شده است و وظیفه اصلی نیروهای مسلح، دفاع از کیان ایران اسلامی است.

لازم به ذکر است کارشناس مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را حدود سیزده میلیارد ریال برآورد کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.