stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 155794
  • 21 مرداد 1399 - 19:46
6
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خبر داد:

ساماندهی توزیع انواع آگهی ها در کردستان در دستور کار

ساماندهی توزیع انواع آگهی ها در کردستان در دستور کار
قلم/ کردستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: ساماندهی توزیع انواع آگهی ها(دولتی،ثبتی و حقوقی) جهت بهره مندی کلیه نشریات محلی از آنها در دستور کار اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، عبیدالله رستمی گفت: در این شرایط که همه امور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است رسانه های نیز از این شرایط سخت بسیار متضرر شدند به تبع این شرایط تعداد انواع آگهی ها نیز بسیار کم شده است.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این راستا، افزود: مکاتبات موثری با سازمان ها و ادارات و نهادهای نظارتی استان در خصوص ارجاع آگهی های ارگان های دولتی به فرهنگ وارشاد اسلامی انجام شده است در این مکاتبات تاکید شده است که اسناد مالی ادارات دولتی سطح استان در صورت نداشتن گواهی ارزش آگهی ارشاد انجام  و تایید نهایی نشود.

رستمی در بخشی دیگر از اقدامات انجام شده در خصوص نشریات محلی، خاطرنشان کرد: راه اندازی مجتمع رسانه ای در استان بخشی از مشکلات موجود رسانه های محلی را حل خواهد کرد البته تحقق ساخت مجتمع رسانه ای در شهر سنندج منوط به پیگیری خانه مطبوعات و انجمن صنفی نشریات محلی است.

وی اضافه کرد: راه اندازی دکه های مطبوعاتی اختصاصی برای نمایش و فروش نشریات در سطح استان در دستور کار و از سوی انجمن صنفی نشریات محلی پیگیری و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.

رستمی در خصوص عدم استقبال مردم از نشریات محلی و سراسری در این برهه را اینچنین تشریح نمود: بخشی از این عدم استقبال به شرایط کرونایی مربوط است اما بخشی از این مشکلات به دلیل نبود ساز و کار توزیع نشریات و بازاریابی صحیح در نشریات محلی است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.