stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 155985
  • 21 مرداد 1399 - 16:56
2
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه مطرح کرد:

پروژه قطار شهری کرمانشاه بیشترین جذب اعتبار در کشور را دارد/ پیشرفت ٢٣ درصدی فاز اول قطار شهری

پروژه قطار شهری کرمانشاه بیشترین جذب اعتبار در کشور را دارد/ پیشرفت ٢٣ درصدی فاز اول قطار شهری
کرمانشاه/قلم: سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه با اشاره به روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرمانشاه گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه بیشترین جذب اعتبار در کشور را دارد.
قلم | qalamna.ir :

مهندس امین سرتیپ نیا در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: امروز برای به سرانجام رساندن پروژه قطار شهری کرمانشاه به یک وحدت و همدلی و کار جدی نیاز داریم.

وی با قدردانی از زحمات مدیرت های قبلی پروژه افزود: جابه جایی مدیران قبلی دال بر ناتوانی آنها نبوده و در چنین پروژه هایی سایر عوامل نیز از جمله تامین مالی بسیار تاثیر گذار است.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه یکی از دلایل تاخیر پروژه را تغییر وضعیت پروژه از منوریل به قطار شهری (مترو سبک) دانست که بیشتر در بین مردم بنام منوریل شایع است.

سرتیپ نیا ادامه داد: خوشبختانه یکی از خبرهای خوب این است که برای اولین بار در سطح کشور بیشترین اعتبار برای قطار شهری کرمانشاه در نظر گرفته شده است و این نشان از اهمیت پروژه دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا ۱۵۰ میلیارد اعتبار از بانک سپه تخصیص داده شده و قرار است ۲۲۰ میلیارد نیز از سایر بانک ها تأمین شود و در صورت تامین مالی به موقع فاز اول پروژه در اواخر سال ۱۴۰۰ به بهره برداری میرسد.

این مسؤل با اشاره به اینکه حق مردم کرمانشاه و رسانه ها آگاهی از روند پروژه است گفت: در آینده نزدیک شرایط یک بازدید میدانی مردمی را فراهم می‌کنیم.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: طول تقریبی پروژه قطار شهری کرمانشاه ۱۳ کیلومتر است که فاز اول آن از میدان معلم (مسکن) تا میدان آزادی به طول ۸.۶ کیلومتر و فاز دوم از میدان آزادی تا میدان فردوسی به طول ۴.۳ کیلومتر است که شامل ۱۳ ایستگاه می‌باشد.

سرتیپ نیا در پایان گفت: قطار شهری کرمانشاه از بلوار شهید بهشتی رو به روی خیابان ویلا از حالت هوایی به زیر زمینی تغییر حالت می‌دهد، پیشرفت فاز اول پروژه ۳۳ درصد، و پیشرفت ایستگاه میدان آزادی که قلب شهر نیز محسوب می‌شود ۲۸ درصد است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.