stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 155995
  • 21 مرداد 1399 - 17:22
0
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

مرمت راه‌های کرمانشاه نیازمند ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار است/ ۳۱ نقطه حادثه‌‌خیز رفع نقص شد

مرمت راه‌های کرمانشاه نیازمند ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار است/ ۳۱ نقطه حادثه‌‌خیز رفع نقص شد
کرمانشاه/قلم: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، اعتبار لازم برای مرمت راه‌های استان را بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امسال رتبه دوم لکه‌گیری و روکش آسفالت در کشور را کسب کرده‌ایم.
قلم | qalamna.ir :

مهندس فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: مجموعه راه‌های استان کرمانشاه ۸ هزار و ۵۱ کیلومتر راه (اصلی، فرعی و روستایی) می باشد که ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مجموعه ۵ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده‌اند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی خاکی یا شوسه است افزود: هم‌اکنون ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در قالب ۷۵ طرح در مرحله قرارداد و اجرا هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته رتبه سوم لکه‌گیری و روکش آسفالت در کشور را کسب کردیم و امسال در مجموع با انجام حدود ۵۷۲ کیلومتر روکش آسفالت، لکه‌گیری، کارهای ایمنی و… به صورت امانی و پیمانی، رتبه دوم کشوری را به دست آوردیم.

کرمی اعتبار لازم برای آسفالت کل راه‌های (شوسه و خاکی)، راه‌سازی، روکش و لکه‌‌گیری راه‌های موجود را بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعلام و تأکید کرد: با تامین این اعتبار کل راه‌های استان آسفالت می‌شود.

وی اضافه کرد: کارها به صورت پیمانی و امانی انجام می‌شود، بنابراین اعتبارات باید به نحوی باشد تا پیمانکاران رغبت کار داشته باشد، اگر اعتبار مورد نیاز تزریق شود یک ساله آسفالت راه‌های استان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۶۶ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار در استان تصریح کرد: کار اصلاح این نقاط طی سال گذشته استارت خورد و تا به امروز موفق شده‌ایم ۳۱ نقطه به صورت اساسی رفع نقص شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.