stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 156064
  • 21 مرداد 1399 - 23:32
6
با حضور فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه صورت گرفت:

پیکر شهید میلاد صیادی با حضور مرزداران استان کرمانشاه تشیع شد

پیکر شهید میلاد صیادی با حضور مرزداران استان کرمانشاه تشیع شد
کرمانشاه/قلم: با حضور فرماندهان نظامی استان و مردم اسلام آباد غرب، پیکر شهید میلاد صیادی در شهر اسلام آباد غرب تشییع و خاکسپاری شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، شهید میلاد صیادی اهل شهرستان اسلام آباد غرب در راستای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در مرزهای آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و جان عزیز خود را نثار امنیت و آرامش مردم کشور کرد.

شهیدان با نثار خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری می نمایند و یکی از افتخارات بزرگی که برای مرزداران وجود دارد این است که همیشه باب شهادت بر روی آنان باز است و این طلایه داران دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش جامعه در راستای دفاع از ارزش های والای این انقلاب و به ثمر نشاندن آن در تحقق حکومت اسلامی در زیر سایه رهبری امام امت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از نثار جان خود دریغ نمی کنند.

صبح امروز پیکر مطهر شهید استواردوم “میلاد صیادی” پس از اقامه نماز بر دستان مردم انقلابی، فرماندهان و کارکنان مرزبانی و انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

لازم بذکر است که سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با حضور در این مراسم، از خانواده این شهید بزرگوار دلجویی کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.