stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 158057
  • 27 مرداد 1399 - 17:48
4
رئیس پلیس کرمانشاه خبر داد:

دستگیری ۴ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه/ زخمی شدن یک خانم در تیراندازی شهرک مهدیه

دستگیری ۴ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه/ زخمی شدن یک خانم در تیراندازی شهرک مهدیه
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وقوع 2 درگیری مسلحانه در شهرک های مهدیه و فرهنگیان فاز 2 شهر کرمانشاه، از دستگیری 4 نفر در این رابطه با حضور به موقع پلیس و اقتدار ماموران خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ حسین براری با اشاره به درگیری شهرک مهدیه اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع دسته جمعی که در آن تیراندازی صورت گرفته، ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل درگیری و پس از ساعتی تلاش موفق به پایان دادن به آن و دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی نزاع دسته جمعی شدند.

سرهنگ براری یادآوری کرد: بر اثر گلوله های شلیک شده زمان درگیری که میان ۲ خانواده و بر اثر اختلافات خانوادگی رخ داده بود، یک خانم ۵۶ ساله زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه و با اشاره به درگیری شهرک فرهنگیان فاز ۲، گفت: پس از گزارش مردمی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه چند نفر شرور با ایجاد راه بندان، عربده کشی و تیراندازی موجب رعب و وحشت شده اند، مأموران کلانتری ۲۱ کشمیر به سرعت در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: پس از حضور پلیس، یکی از اشرار به سمت ماموران حمله ور و قصد زخمی کردن آن ها را داشت که با هوشیاری و عکس العمل به موقع خلع سلاح و زمین گیر شد.

سرهنگ براری با اشاره به دستگیری این فرد شرور، از تلاش برای دستگیری دیگر همدستان وی که باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد می کند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.