stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 158623
  • 29 مرداد 1399 - 13:27
7
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان خبر داد:‏

مجازات قاچاقچی ۹۸ هزار ماسک در کردستان

مجازات قاچاقچی ۹۸ هزار ماسک در کردستان
قلم/ کردستان- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان از جزای نقدی حدود 60 میلیون تومانی فرد قاچاقچی ماسک در این استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان، سیدنجیم حسینی گفت: مامورین ایست بازرسی شهید کریمی سرو‌آباد از یک دستگاه خودرو وانت نیسان تعداد ۹۸ هزار و ۴۰۰ عدد انواع ماسک بهداشتی را کشف نمودند که به صورت غیر قانونی حمل شده بود.

وی در این راستا تشریح کرد: با تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان سروآباد با عنایت به این که متهم در مقام دفاع از ارائه هرگونه مدرک از سامانه رهگیری و کنترل محصولات سلامت محور  و سایر مدارک قانونی از جانب وزارت بهداشت ناتوان بود و تمام مسئولیت ناشی از مباشرت در حمل کالاها را پذیرفت و احراز این مطلب که ماسک های مذکور برخلاف و خارج از ضوابط تعیینی دولت حمل شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان ادامه داد: متهم علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت مبلغ ۵۹ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان جریمه نقدی معادل یک برابر ارزش کالاهی مکشوفه در حق صندوق دولت محکوم شد؛ همچنین با توجه به نیاز جدی وزارت بهداشت و با هماهنگی نماینده سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان ماسک های مکشوفه تحویل دانشگاه علوم پزشکی (مرکز بهداشت سروآباد) شد و حکم فوق قطعی و اجرا شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.