stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 158624
  • 29 مرداد 1399 - 13:23
1
در دیدار فرمانده مرزبانی ناجا با نماینده ولی فقیه در استان مطرح شد:

مرزهای ما سند عزت و افتخار ایران اسلامی است/ امنیت موجود در مرزها حاصل تلاش های مرزداران است

مرزهای ما سند عزت و افتخار ایران اسلامی است/ امنیت موجود در مرزها حاصل تلاش های مرزداران است
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با حضور در دفتر نماینده فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا با آیت الله علما نماینده فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی آیت الله مصطفی علما ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از عملکرد و زحمات شبانه روزی مرزبانان کشور در راستای کنترل و حراست از مرزهای مقدس کشور قدردانی و امنیت مرزها را مرهون هوشیاری و اقتدار نیروهای مرزبانی دانست و اظهار داشت: مرزهای ما سند عزّت و افتخار ایران اسلامی هستند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز خدمت در جمهوری اسلامی ایران به هر شکل ممکن عبادت است و کار مرزداران به عنوان حافظان اقتدار و امنیت مرزهای کشور از عبادات خاص محسوب می شود تصریح کرد: مرزبانان در نقطه صفر مرزی با ایثار و فداکاری ضمن حراست از مرزهای کشور عزیزمان ایران با اقتدار در مقابل فتنه های دشمنان ایستاده و اجازه ورود عناصر خود فروخته و دشمنان را نداده و این امنیت حاصل توان و اقتدار و وظیفه شناسی مرزداران در مرز و تلاش های دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی است که جا دارد از زحمات تمامی مرزداران تقدیر و تشکر گردد.

آیت اله علما در پایان امنیت را از بزرگترین نعمت های الهی دانسته و بیان کرد: امنیتی که امروز شامل حال مردم ایران اسلامی شده است با یاری و لطف خداوند و به برکت خون مطهر شهدا و ایثارگری ها و همّت شبانه روزی نیروهای نظامی و مرزبانی در اقصی نقاط کشور به دست آمده و بایستی قدردان زحمات بی منت و شجاعانه آنان باشیم.

در ادامه این دیدار سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا با تقدیر و تشکر از حمایت های معنوی آیت الله علما در خصوص مرزبانان استان به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات مرزداران ایران اسلامی در راستای حراست از مرزهای کشور پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مرزداران سربازان ولایت و ادامه دهنده جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدّس هستند، گفت: به لطف الهی امنیت در جای جای مرز جمهوری اسلامی ایران در حد اعلاء می باشد و تعامل بسیار خوبی در میان نیروهای امنیتی و مرزبانی و انتظامی موجود است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: دستور بنده به فرماندهان این است که همواره از محضر حضرتعالی استفاده بهینه را بنمایند و با حضور خود در محضر شما دروس آموزشی و دینی، عقیدتی سیاسی و امنیتی را بیاموزند و از شما بخاطر توجه ویژه ای که به سربازان خود در مرزبانی دارید و از مرزها بازدید داشته اید بسیار سپاسگزارم.

سردار گودرزی تصریح کرد: مرزبانی همواره دست مسئولان و در رأس آن علما و روحانیون را می فشارد و همواره آمادگی لازم را برای اخذ تجربیات و همچنین حضور ایشان در مرز را دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.