stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 158973
  • 30 مرداد 1399 - 12:02
4
معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان:

۵۳ مرکز مثبت زندگی در کردستان دایر می‌شود

۵۳ مرکز مثبت زندگی در کردستان دایر می‌شود
قلم/ کردستان- معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۵۳ مرکز مثبت زندگی از سوی این سازمان در مناطق مختلف این استان دایر می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی بهزیستی کردستان، حسین رسولی اظهار کرد: راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی از جمله کارهای جدید سازمان بهزیستی است که در راستای افزایش ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و رضایتمندی مردم از خدمات سازمان ایجاد آنها برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه سهم استان کردستان در راه‌اندازی این مراکز ۵۳ مرکز است که دستورالعمل‌های لازم برای ایجاد آنها به شهرستان‌ها ابلاغ شده است، افزود: از این تعداد مرکز برنامه‌ریزی شده، ۱۶ مرکز در سنندج، هشت مرکز در مریوان و ۶ مرکز در سقز راه‌اندازی خواهد شد.
معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان اضافه کرد: برای این مراکز ۱۹ هدف تعریف شده که از جمله می‌توان به افزایش ظرفیت مشارکت بخش خصوصی، ارتقای کمی و کیفی خدمات سازمان، تقویت رویکرد خانواده محور، توزیع عادلانه خدمات سازمان، تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان  و کاهش بهای تمام شده خدمات اشاره کرد.
وی در این راستا، یادآور شد: برای این طرح ۳۴۲ نفر در استان ثبت نام کرده‌اند که بعد از انجام نمره دهی و مصاحبه این تعداد، ۳۰ نفر مرتبط با رشته‌های علوم انسانی به ترتیب اولویت انتخاب می‌شوند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.