stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 160059
  • 02 شهریور 1399 - 13:34
3
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اعلام کرد:

افتتاح ۹۰ پروژه بزرگ برق رسانی در استان کردستان

افتتاح ۹۰ پروژه بزرگ برق رسانی در استان کردستان
قلم/ کردستان- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از افتتاح 90 پروژه بزرگ برق رسانی در استان کردستان با اعتباری بالغ بر 364 هزار و 979 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سال جهش تولید تعداد ۹۰ پروژه در سطح شهرستان های تابعه استان کردستان افتتاح می شود.

لهونیان با اشاره به مبلغ اعتبار این پروژه ها اذعان داشت: از مجموع پروژه های فوق ۱۵ پروژه با اعتبار ۱۰۱ هزار  ۱۳۵ میلیون ریال کلنگ زنی می گردد و ۷۵ پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۶۳ هزار و ۸۴۴ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه به تلاش شرکت برای ارائه برقی مطمئن و پایدار به تمام مشترکین استان اشاره و بیان کرد: عمده این پروژه ها در بخش های مربوط به برق رسانی به نقاط مرزی سطح استان، توسعه زیر ساخت های شبکه ای و بهسازی شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف استان است.

لهونیان در همین خصوص گفت:  از مجموع پروژه های فوق، تعداد ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۱ هزار و ۷۵۹ میلیون ریال در سطح شهر های استان و تعداد ۵۴ پروژه از پروژه های فوق با اعتباری بالغ بر۱۸۳ هزار و ۲۲۰ میلیون ریال در سطح روستاهای استان کردستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

لهونیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: افتتاح این پروژه‌ها همزمان با هفته دولت نشان از رشد و توسعه خدمات‌رسانی به مردم و ارائه برقی مطمئن و پایدار به مشترکین برق می باشد.

گفتنی است؛ بخشی از این پروژه ها در راستای کمک به توسعه زیر ساخت های اقتصادی در سال جهش تولید بوده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.