stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 160206
  • 02 شهریور 1399 - 19:17
0
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با نماینده ولی فقیه مطرح کرد:

کاهش ۲۴ درصدی جرائم خشن در کرمانشاه/ افزایش ۲۶۷ درصدی ارزش ریالی کشفیات قاچاق

کاهش ۲۴ درصدی جرائم خشن در کرمانشاه/ افزایش ۲۶۷ درصدی ارزش ریالی کشفیات قاچاق
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان با اشاره به کنترل جرائم خشن گفت: در 5 ماه سپری شده از سال جاری شاهد کاهش 24 درصدی این جرائم نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: با تلاش همه همکاران در بخش های مختلف انتظامی، کرمانشاه در رده ۱۵ استان اول از لحاظ جرائم خشن قرار ندارد این در حالیست که از لحاظ جمعیتی جزو ۱۰ استان اول هستیم.

وی با بیان اینکه عمده سرقت ها در کرمانشاه سرقت های خورد هستند افزود: در این خصوص مقداری نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو بوده ایم که البته به تناسب شاهد افزایش کشفیات و دستگیری ها نیز هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به مقابله جدی پلیس با شرارت ها، گفت: گاهی اوقات دیده می شود افرادی به خاطر مشکلات شخصی اقدام به تیراندازی مقابل منزل یا مغازه طرف مقابل می کنند که این افراد خیلی زود دستگیر و تحویل مراجع قضائی می شوند.

سردار جاویدان ادامه داد: یکی دیگر از اهم فعالیت های پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و در همین راستا طی ۵ ماه سپری شده از سال حدود یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم کشفیات داشته ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح های متعدد پاکسازی مناطق آلوده تصریح کرد: ۱۴۸ واحد مسکونی و تجاری که محلی برای تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر بود نیز پلمب شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین به رشد ۲۶۷ درصدی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در استان طی پنج ماه سپری شده از سال در مقایسه با سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: عمده کالاهای قاچاق کشف شده مربوط به پوشاک، لوازم خانگی و صوتی و تصویری بوده است.

فرمانده انتظامی استان در عین حال از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات کالاهای احتکار شده نیز در ۵ ماهه امسال خبر داد و تأکید کرد: عمده کشفیات مربوط به مواد شوینده و ضدعفونی بوده است.

سردار جاویدان در ادامه با تقدیر از همراهی اکثر مردم با پلیس، آنها را در دنیا نمونه خواند و گفت: مردم هیچ کشوری مانند ملت بزرگ و فهیم جمهوری اسلامی تا این اندازه با کشور و دولت و نظام خود همراه نیستند.

وی در پایان افزود: پلیس همواره خود را خدمتگذار مردم دانسته و در هر شرایطی خود را مکلف می داند برای ارتقاء امنیت آنها تلاش کند.

در این دیدار حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان نیز حضور داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.