stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 160209
  • 02 شهریور 1399 - 19:30
0
آیت الله علما:

پلیس طلایه دار امنیت در جامعه است

پلیس طلایه دار امنیت در جامعه است
کرمانشاه/قلم: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز با قاطعیت می توان ادعا داشت پلیس طلایه دار امنیت در جامعه و تأمین کننده آسایش روحی و روانی همه مردم است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار با فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: امروز خدمات، تلاش ها و جانفشانی های پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست و همه قدردان زحمات مخلصانه مأموران انتظامی هستند.

وی افزود: اداره امور جامعه و مبارزه با مجرمانی که هر روز یک روش برای پیشبرد اهدافشان به کار می برند دشوار بوده اما پلیس این مأموریت دشوار را تاکنون به خوبی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امنیت نعمت گرانبهایی است که اگر نباشد بقیه کارها نیز تحت تاثیر قرار می گیرند، تصریح کرد: زمانی که جامعه از امنیت لازم برخوردار باشد می توان به دنبال پیشرفت، توسعه و آبادانی هم حرکت کرد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: امنیت آفرینی در جامعه که میلیون ها شهروند در آن زندگی می کنند برعهده پلیس قرار داده شده و انصافا باید اذعان کرد جامعه ما جزو امن ترین جوامع در دنیاست.

وی تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی یاور خوبی برای ستمدیدگان است و هرکسی حقی از او تضییع شود و یا با مشکلی مواجه شود این به پلیس پناه می برد تا فرد ستمگر و تضییع کننده حقش را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با قدردانی از تلاش های سردار جاویدان فرمانده و کارکنان انتظامی استان، امنیت موجود در کرمانشاه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ما و همه مردم قدردان زحمات خالصانه شما هستیم و دعا می کنم در مسیر مقدسی که قدم برمی دارید موفق تر از گذشته باشید.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.