stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 161690
  • 06 شهریور 1399 - 23:47
2
همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از هشتاد و دومین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان

بهره برداری از هشتاد و دومین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان
قلم/ کردستان: هشتاد و دومین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، همزمان با هفته دولت در ناحیه دیواندره به بهره‌برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :

قلم، معاون بازرگانی منطقه  در آئین بهره‌برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی هه‌و‌تو شهر زرینه، ناحیه دیواندره ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) به اقدامات و خدمات صورت گرفته توسط منطقه در جهت جانمایی و احداث نقاط عرضه برای دسترسی آسان شهروندان به فرآورده‌های نفتی اشاره و افزود: این جایگاه هفتمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شهرستان دیواندره است که با توجه به بعد مسافت شهر زرینه تا دیگر شهرهای ناحیه دیواندره نقش بسزایی در تامین سوخت مورد نیاز شهروندان و جلوگیری از تردد آنان تا دیگر مجاری عرضه است.

جهانبخش نوکانی به تشریح عملکرد منطقه در شهرستان دیواندره پرداخت و گفت: این جایگاه در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع با دارا بودن دو مخزن به ظرفیت ذخیره سازی ۹۰ هزار لیتر بنزین و ۴۵ هزار لیتر نفتگاز احداث شده است.

وی با اشاره به هزینه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی برای ساخت جایگاه و اشتغالزایی برای پنج نفر اظهار کرد: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با ۴ تلمبه دونازله (۸ نازل ) و یک سکوی عرضه نفتگاز با دو تلمبه دو نازله (۴ نازل ) است.

وی از افتتاح ۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی دیگر تا پایان سال در استان خبر داد و افزود: هم‌اکنون ۸۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی.ان.جی در منطقه به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

گفتنی است؛ منطقه کردستان با ۹ ناحیه عملیاتی، ۸۲ باب جایگاه عرضه فرآوده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی سوخت موردنیاز شهروندان کردستانی را تامین و توزیع می‌کند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.