stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 162800
  • 11 شهریور 1399 - 12:26
1

ترامپ: کاخ سفید درباره هواپیمای پر از اراذل و اوباش تحقیق می‌کند

ترامپ: کاخ سفید درباره هواپیمای پر از اراذل و اوباش تحقیق می‌کند

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد، هواپیمایی پر از اراذل و اوباش در یونیفورم‌های مشکی رنگ به مقصد شهر واشنگتن، محل برگزاری کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان پرواز کرد تا این افراد در آنجا آشوب، ناآرامی و خسارت‌های بزرگ ایجاد کنند.

قلم | qalamna.ir :

به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز گفت: فردی که سوار این هواپیما به مقصد واشنگتن در آستانه سخنرانی روز پنجشنبه من در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان بود، این اراذل و اوباش را دیده است.

وی تاکید کرد: “این شخص به کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان می‌آمد و هفت تن دیگر نیز همراه این شخص سوار این هواپیما بودند. آنها تعدادی زیادی اراذل و اوباش را سوار بر این هواپیما دیدند که برای انجام خسارتی بزرگ به کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان می‌آمدند. این کل اتفاقی است که افتاده است”، اظهاراتی که حتی تعجب لورا اینگراهام، مجری این برنامه را نیز برانگیخت.

ترامپ افزود: جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دار و دسته خود را دارد که توسط افرادی در سایه‌های تاریک هدایت می‌شوند؛ افرادی که هرگز از آنها چیزی نشنیده‌اید.

اینگراهام پرسید: این به چه معناست؟ شبیه تئوری توطئه به نظر می‌رسد.

ترامپ پاسخ داد: ما فردی را داشتیم که روز پنجشنبه از یک شهر خاص سوار این هواپیما شده بود. و اکثر مسافران این هواپیما اراذل و اوباشی بودند که یونیفورم‌های مشکی رنگ به تن و یک سری تجهیزات در اختیار داشتند. آنها نیز سوار این هواپیما بودند.

هنگامی که از ترامپ خواسته شد تا جزئیات بیشتری را مطرح کند، وی گفت: زمانش که برسد به شما خواهم گفت. در حال حاضر مشغول تحقیق درباره این موضوع هستیم.  

ترامپ افزود: افراد ثروتمند بسیار نادانی خشونت‌ها و ناآرامی‌ها را تحریک می‌کنند. پول این فعالیت‌ها توسط تعدادی افراد ثروتمند بسیار نادان تامین می‌شود که نمی‌دانند اگر در این راه موفق شوند که البته موفق نخواهند شد چگونه قربانی می‌شوند، طوری که هرگز شبیه آن را ندیده‌اید.

در روزهای اخیر درگیری‌های مرگباری در پورتلند واقع در ایالت اورگان رخ داد. هنگامی که کاروانی از خودروهای طرفداران ترامپ از مسیر تعیین شده خود عبور کرد و وارد مرکز پورتلند شد، این رویارویی‌های خشونت‌آمیز آغاز شدند.

در همین برهه زمانی آمریکا شاهد اعتراضات بیشتر در کنوشا واقع در ویسکانسین به دنبال تیراندازی پلیس به جیکوب بلیک بود.

ترامپ گفت: پورتلند سال‌ها و دهه‌هاست که در آتش سوخته است. این شهر یک “ننگ و رسوایی” است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.