stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 163432
  • 13 شهریور 1399 - 12:30
0
معاون شهردار کرمانشاه:

آغاز ایمن سازی معابر درجه۲ سطح شهر کرمانشاه با نصب تجهیزات ترافیکی

آغاز ایمن سازی معابر درجه۲ سطح شهر کرمانشاه با نصب تجهیزات ترافیکی
کرمانشاه/قلم: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از آغاز ایمن سازی معابر درجه‌۲ با بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، دکتر محسن ارجمندی اظهار داشت: این عملیات در راستای افزایش ایمنی، آراستگی و پیراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی و بهسازی مسیرهای تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان انجام شده است.

وی افزود: خط کشی کل معابر درجه یک و درجه ۲ سطح شهر کرمانشاه به طول ۷۸۰ هزار متر در حال اتمام است و نصب چند هزار سیلندر پلاستیکی ایمنی و اجرای ۴۰۰ متر مربع سرعت کاه های مجازی و بازسازی ۱۷۰ فقره تابلوهای انتظامی و راهنمای مسیر ازجمله اقداماتی که در این راستا انجام شده است.

این مسئول مناسب سازی ۱۹ نقطه از گذرگاه های عابر پیاده، مرمت و اجرای ۲۵۰ عدد گل میخ های ترافیکی در معابر، امحا و پاکسازی ۸۰۰ متر مربع گذرگاه های عابر پیاده مازاد سطح مناطق و نصب ۲ هزار عدد چشم گربه ای عرضی را از دیگر اقدامات ترافیکی منطقه برشمرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به هوشمندسازی تقاطع های بزرگ و تعمیر و بازسازی و تنظیف تمامی تابلوهای سطح مناطق هشت‌گانه کرمانشاه خاطرنشان کرد: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح شهر کرمانشاه می شود.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.