stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 164395
  • 16 شهریور 1399 - 17:24
3

لیورپول بدون کاپیتان فصل جدید را شروع می‌کند؟

لیورپول بدون کاپیتان فصل جدید را شروع می‌کند؟

کاپیتان تیم فوتبال لیورپول در تلاش است بتواند به دیدار هفته اول تیمش برابر لیدزیونایتد برسد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، جوردن هندرسون ملی پوش انگلیس پس از مصدومیت از ناحیه زانو در بازی برابر برایتون در ماه جولای، چهار بازی پایانی فصل گذشته را از دست داد و اگرچه این هفته تمرینات سبک را شروع کرده است اما برای بازی دوستانه روز شنبه برابر بلکپول جایی در ترکیب تیمش نداشت تا حضور او در بازی برابر لیدز در هفته نخست لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام باشد.

یورگن کلوپ سرمربی تیم درباره شرایط او گفت:‌ بدیهی است که هندرسون خیلی دوست دارد بتواند به هفته اول و بازی برابر لیدز برسد ولی او باید صبور باشد. ما به گفته‌های پزشک گوش خواهیم داد. اگر او امروز بازی می‌کرد حتی ۱۰ دقیقه خوب بود اما این منطقی نیست که بخواهیم او را هر طور شده است به بازی بفرستیم. بنابراین فعلا این امکان وجود ندارد اما باید تاکید کنم که او در تمرینات خیلی خوب بوده است و مشکلی برای تمرین نداشته است. باید شرایط او را تا شنبه مورد ارزیابی قرار دهیم و ببینیم می‌توانیم با کاپیتان خود بازی کنیم یا خیر.

لیورپول در آخرین دیدار دوستانه قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر توانست با نتیجه ۷ بر ۲ بلکپول را شکست دهد تا با روحیه خوب به استقبال دیدار هفته اول برابر لیدز برود.

هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از شنبه شروع می‌شود و لیورپول مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار در خانه به دیدار لیدزیونایتد می‌رود. هندرسون تلاش می‌کند بتواند در این دیدار تیمش را همراهی کند و به شرایط بازی برسد.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.