stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 165840
  • 20 شهریور 1399 - 19:04
0
معاون شهردار کرمانشاه خبر داد:

۳۷۰ دوربین نظارتی و ثبت تخلف در کرمانشاه نصب می‌شود

۳۷۰ دوربین نظارتی و ثبت تخلف در کرمانشاه نصب می‌شود
کرمانشاه/قلم: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از خرید 200 دوربین نظارتی و برنامه ریزی برای خرید 170 دروبین ثبت تخلف با مشارکت بخش خصوصی جهت نصب در معابر شهر کرمانشاه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، محسن ارجمندی با اشاره به نصب دو نوع دوربین در سطح شهر کرمانشاه اظهار داشت: برخی از دوربین ها نظارتی جهت پایش تصویری هستند که این نوع دوربین ها با هماهنگی نیروی انتظامی و شورای تأمین جاگذاری و نصب می‌شود.

وی با اشاره به خریداری ۲۰۰ دوربین نظارتی افزود: برای نصب این دوربین ها، ۱۰۰ نقطه شهر تعیین شده که در هر نقطه دو دوربین نصب خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: برای خرید این دوربین ها ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و تاکنون کار نصب ۶۰ دوربین انجام شده است.

ارجمندی خاطرنشان کرد: دسته دیگر دوربین‌ها نیز دوربین های ثبت تخلف هستند که انواع آن متفاوت بوده و هریک از آنها برای ثبت نوعی از تخلفات راهنمایی و رانندگی به کار می رود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای خرید و نصب ۱۷۰ دوربین ثبت تخلف در معابر شهر کرمانشاه گفت: از این تعداد ۴۰ تا ۵۰ دوربین برای ثبت تخلف سرعت، ۸۰ تا ۹۰ دوربین برای ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز و خط عابر پیاده در تقاطع ها، ۱۵ تا ۲۰ دوربین برای ثبت تخلف ورود به محدوده طرح ترافیک و ۱۵ تا ۲۰ دوربین برای ثبت تخلف ورود به خط ویژه اتوبوس خریداری خواهد شد.

معاون شهردار کرمانشاه با اشاره به هزینه بالای خرید این دوربین ها بیان کرد: حداقل به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید این دوربین ها نیاز است و در همین راستا پیگیر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی هستیم.

این مسؤل با اعلام اینکه چندین سرمایه گذار در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند، اظهار کرد: درآمد آنها از محل سهم شهرداری از محل جرائم رانندگی خواهد بود که طی دوره سه تا پنج ساله برگشت سرمایه آنها انجام خواهد شد و پس از آن دوربین‌ها به شهرداری تعلق می گیرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.