stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۴ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 3 June , 2024
  • کد خبر : 167441
  • 25 شهریور 1399 - 17:36
0
رئیس پلیس راهور:

فعالیت پلیس گذربان مدرسه در سطح شهر های استان آغاز شد

فعالیت پلیس گذربان مدرسه در سطح شهر های استان آغاز شد
کرمانشاه/قلم: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: طرح گذربان مدرسه با همکاری مدارس حاشیه معابر اصلی و فرعی شهری اجرا می شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: پلیس راهور با همکاری مدیران مدارس بمنظور تامین امنیت جانی دانش آموزان بویژه در مقطع ابتدائی طرح گذربان مدرسه را اجرا می کند.

وی افزود: در این طرح با توجه به محل سکونت، دانش آموزان گروه بندی و از میان آنها یک نفر با لباس و جلیقه مخصوص گذربان مدرسه و سایر تجهیزات از جمله راکت ایست، سوت و با آموزش کافی توسط کارشناسان راهور از محل های تعیین شده، دانش آموزان را بصورت ایمن عبور عرضی می دهند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: رانندگان موظف هستند به محض مشاهده پلیس مدرسه و گروه دانش آموز، توقف کامل کند و پشت خط ایست یا گذرگاه عابر توقف کند.

سرهنگ شیری ادامه داد: یکی از مکان هایی که رانندگان در صورتی که تصادف با عابر داشته باشند و تشدید مجازات می شوند زمانی است که با عابر پیاده بر روی گذرگاه یا خط کشی عابر پیاده تصادف کند.

این مقام انتظامی در پایان از رانندگان خواست با توجه بازگشائی مدارس، در معابر اطراف و منتهی به مدارس سرعت مطمئنه را رعایت نمایند و توجه به جلو را داشته باشند چرا که بعضا در اطراف مدارس ابتدائی دانش آموزان دارای جثه کوچک‌تری هستند و ممکن است در بین خودرو ها دیده نشوند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.