stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 167726
  • 26 شهریور 1399 - 15:19
2
با حضور رئیس شورای شهر کرمانشاه صورت گرفت:

پوستر جشنواره ملی طرح بیلبورد گذر موقت رونمایی شد/ مهلت ارسال آثار تا یکم آذرماه

پوستر جشنواره ملی طرح بیلبورد گذر موقت رونمایی شد/ مهلت ارسال آثار تا یکم آذرماه
کرمانشاه/قلم: پوستر نخستین جشنواره ملی طراحی بیلبورد با محوریت کرونا ویروس، با عنوان "گذر موقت" در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمانشاه رونمایی شد.
قلم | qalamna.ir :

فرشاد عیسی پور دبیر اجرایی جشنواره گذر موقت در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه با بابیان اینکه بارزترین توانمندی و خلاقیت هنرمندان در دوران قرنطینه و پس از آن تبدیل تهدیدهای کرونایی به فرصت‌هایی جریان ساز در هنرمعاصر جهان بوده، اظهار داشت: باتوجه به گسترش روز افزون این بیماری همه گیر، ضرورت اطلاع رسانی درباره آن بیشتر از قبل احساس می‌شود و در این راستا تبلیغات می‌تواند وسیله ای برای اطلاع رسانی و انتقال پیام هایی مشخص در این باره باشد که سطح وسیعی از افراد را مخاطب قرار می‌دهد.

وی یکی از قوی ترین ابزارهای فرهنگ سازی و تاثیرگذار بر افکار عمومی شهروندان را هنرهای تجسمی با گرایش های کاربردی و ارتباطی یعنی گرافیک محیطی همچون طراحی بیلبورد دانست و افزود: بیلبوردها می‌توانند به عنوان ابزار مناسبی برای ارسال پیام و برقرای ارتباط با شهروندان در آگاهی رسانی درست و پرمحتوا در خصوص خطرات و نحوه مقابله با بیماری کرونا نقش پررنگی داشته باشند.

دبیر اجرایی جشنواره گذر موقت تصریح کرد: انجمن علمی گرافیک “نقطه” دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به این رخداد جهانی، برای به تصویر کشیدن ترس و رنجی که جامعه انسانی به دوش می‌کشد و نشان دادن خطرات بیماری و نحوه پیشگیری و مقابله با آن، برگزاری اولین جشنواره ملی طراحی بیلبورد با عنوان “گذر موقت” با محوریت کرونا ویروس را در دستورکار قرار داده است.

عیسی پور تاکید کرد: به این منظور فراخوان این جشنواره از ۲۴ شهریور اعلام شده و هنرمندان سراسر کشور می‌توانند حداکثر سه اثر خود را با موضوع به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را یکم آذر ۱۳۹۹ اعلام و خاطرنشان کرد: داوری و معرفی آثار برگزیده نیز در نیمه دوم این ماه برگزار می‌شود.

این استاد دانشگاه بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی gozarmovaghatfestival@gmail.com ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این جشنواره واقع در کرمانشاه، میدان فردوسی، خیابان کسری، دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از طریق شماره ۳۷۲۶۰۹۹۹-۰۸۳ و نمابر ۳۷۲۴۰۰۶۲-۰۸۳ تماس داشته باشند.

دبیر اجرایی جشنواره گذر موقت گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آخرین اخبار این جشنواره را از طریق وبسایت p1-kermanshah.tvu.ac.ir و صفحه اینستاگرامgozar.movaghat.festival پیگیری کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.