stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 17125
  • 08 آذر 1394 - 11:29
2

دکترحق شناس: اقتدار امروز ایران نتیجه حضور پررنگ مردم در انتخابات ۹۲ است

دکترحق شناس: اقتدار امروز ایران نتیجه حضور پررنگ مردم در انتخابات ۹۲ است

محمدجواد حق شناس عضو ارشد شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: حضور جدی ایران در منطقه و این که اعضای گروه ۱+۵ پذیرفتند با ایران بنشینند و به خواسته های ایرانیان احترام بگذارند دستاوردهای حضور مردم به عنوان یک پشتوانه اصلی برای اقتدار نظام در انتخابات ۹۲ است.

قلم | qalamna.ir :

قلم، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی روز شنبه افزود: انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ دستاوردهای بزرگی در طول دو سال اخیر برای کشور داشت که تلاش های دولت در این ارتباط قابل تقدیر است.

وی درباره نشست روز پنجشنبه دبیران کل احزاب جبهه اعتدال گرایان و اصلاح طلبان با محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری انتخابات اصلاح طلبان در محل بنیاد امید ایرانیان اظهار کرد: آنچه امروز به عنوان اقتدار ایران می بینیم نتیجه حضور پررنگ مردم در انتخابات ۹۲ بود.

دکترحق شناس اضافه کرد: در انتخابات پیش رو آنچه برای احزاب حاضر در نشست مهم بود تاکید بر شاخص هایی است که مقام معظم رهبری در انتخابات سال ۹۲ بیان کردند که برای رسیدن به انتخابات حداکثری با حضور تمام سلایق و تمام ایرانیان به عنوان یک نقطه اصلی در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

 انتخاباتی بدون حضور نهادهای غیرمسئول
دکتر حق شناس توضیح داد: امید است انتخاباتی برگزار شود که نهادهای غیر مسئول در آن دخالتی نداشته باشند و نهادهای ناظر و مجری توجه کنند که این انتخابات حق الناس است و مواظب باشند حقی از نامزدهای انتخاباتی، مردم و نظام تضییع نشود.
وی اظهار کرد: با توجه به قرابت فکری و ذهنی که دوستان جبهه اصلاح طلبان با عارف داشتند وی همیشه از این موضوع استقبال کرده است و نشست پنجشنبه ویژگی دیگری داشت که توانستیم با دوستان جبهه اعتدال گرایان و جبهه اصلاح طلبان حضور جدی تر و پررنگ تری داشته باشیم.

جای خالی اخلاق گرایی در عرصه سیاسی کشور
دکتر حق شناس افزود: با توجه به قرابت این دو جبهه از نظر باور به دیدگاه های آقای عارف و نقشی که وی به عنوان یک سیاست مدار اخلاق گرا دارد، جای اخلاق گرایی در عرصه سیاسی کشور خالی است و باید بیش تر بر این مساله، اعتدال به جای رادیکالیسم و تندروی و توجه به منافع ملی به جای فردی و گروهی تاکید شود.
وی با اشاره به حضور احزاب اعتدالگرا در نشست احزاب اصلاح طلب با عارف اضافه کرد: فرد معتدل کسی است که منافع ملی را بر فردی ترجیح دهد؛ با این نگاه می توان همکاری مشترک برای رسیدن به پیشرفت و توسعه که هدف همه ماست را در این مقطع حساس دنبال کرد.

 

photo_2015-11-29_11-20-48 photo_2015-11-29_11-20-52 photo_2015-11-29_11-21-03

قلم به نقل از در این نشست از طرف جبهه اعتدالگرایان، حجت الاسلام علی اکبر مرتضوی کیاسری عضو خانه احزاب ایران و رئیس مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی و امرالله شیخیانی دبیرکل حزب مردم و عضو کمیته اجرایی خانه احزاب و از طرف جبهه اصلاح طلبان نیز محمدجواد حق شناس و بابک آذرباد دبیرکل حزب ترقی و بازرس خانه احزاب در خصوص انتخابات پیش رو صحبت کردند.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.