stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 171313
  • 07 مهر 1399 - 14:57
3
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس مظهر اقتدار و رأفت در جامعه اسلامی است

پلیس مظهر اقتدار و رأفت در جامعه اسلامی است
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان از پلیس به عنوان مظهر اقتدار شجاعت و رافت در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: همکاران ما با عموم شهروندان کریمانه و مهربانانه و با مجرمان قاطعانه برخورد می کنند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در جلسه هماهنگی هفته ناجا که در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز پلیس خدمتگذار به نماد امنیت، صلح و آرامش در جامعه تبدیل شده و همه همکارانم هدفی جز جلب رضایت مردم ندارند.

وی با قدردانی از زحمات یکسال گذشته مأموران و کارکنان پلیس در صحنه های مختلف، گفت: همه آنها به هر نوعی که امکان پذیر بود تلاش های زیادی برای پیشبرد امور و بهتر شدن اوضاع انجام دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول یکسال اخیر پلیس ماموریت های زیادی را با موفقیت به انجام رساند که از جمله آنها می توان به برقراری آرامش در جامعه به دنبال اغتشاشات آبان سال گذشته، حضور در عرصه خدمتگذاری به مردم پس از شیوع کرونا و دستگیری بسیاری از مجرمان که امنیت را با چالش مواجه کرده بودند، اشاره کرد.

سردار جاویدان افزود: تلاش های بی وقفه و متعهدانه کارکنان پلیس باعث شده امنیت خوبی در جامعه ایجاد و بسیاری از جرائم در سریعترین زمان ممکن کشف و مجرمان نیز خیلی زود دستگیر شوند، هرچند نباید به وضع فعلی قانع و لازم است برای بهتر شدن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: توسعه گفتمان پلیس با مردم و گروه های تاثیرگذار جامعه، برخورد حکیمانه کارکنان با مردم و تعامل با نخبگان و صاحب نظران علمی از جمله اهدافی است که نیروی انتظامی دنبال می کند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان بر تکریم کارکنان و خانواده های آنان در هفته ناجا تاکید و از صبوری خانواده های آنان در برابر همه مشکلات و موانع موجود قدردانی کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.