stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 31 July , 2024
  • کد خبر : 172041
  • 09 مهر 1399 - 16:40
2
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد:

اجرای طرح ملی «هر کارمند، یک حامی» در همدان

اجرای طرح ملی «هر کارمند، یک حامی» در همدان
قلم/ همدان- مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه شعار این طرح ملی «هیچ فرزندی در ایران اسلامی از ایتام و فرزندان محسنین نیازمند بدون حامی نباشد» است، گفت: هدف از اجرای این طرح ملی در همدان و دیگر نقاط کشور مشارکت دادن هر چه بیشتر کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت لازم از ایتام و فرزندان محسنین نیازمند است.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، پیمان ترکمانه با اشاره به اینکه شعار این طرح ملی «هیچ فرزندی در ایران اسلامی از ایتام و فرزندان محسنین نیازمند بدون حامی نباشد» است، گفت: هدف از اجرای این طرح ملی در همدان و دیگر نقاط کشور مشارکت دادن هر چه بیشتر کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت لازم از ایتام و فرزندان محسنین نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بیان کرد: این طرح ملی از اقدام‌های مهم برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به ایتام و فرزندان محسنین نیازمند کشور و استان است.

ترکمانه با عنوان اینکه این طرح ملی با بهره‌گیری لازم از تمامی ظرفیت‌های همدان به نحو احسن در استان اجرا شد، گفت: قبل از اجرای پویش ۴۲۸۸ کارمند در استان حامی بود و پس از اجرای پویش به ۱۳ هزار و ۱۶۳ نفر افزایش پیداکرده است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» به دنبال افزایش سرانه فرزندان خانوار تحت حمایت هستیم تا به دلیل فقر و تنگدستی از تحصیل بازنمانند، بیان کرد: تلاش داریم با یاری حامیان و خیران بتوانیم مسیر توانمندسازی و خوداتکایی ایتام و محسنین را هموارتر کنیم.

ترکمانه بیان کرد: ۶۸۴۹ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد همدان دارای حامی هستند و بخش مهمی از نیازهای اساسی ایتام و محسنین با کمک‌های حامیان رفع می‌شود که این امر موجب شکوفایی استعدادهای نهفته آن‌ها برای دستیابی به مقاطع بالاتر تحصیلی و اشتغال خواهد شد، ادامه داد: هم‌اینک هیچ فرزندی در همدان بدون حامی نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بیان کرد: مردم و نیکوکاران همدان می‌توانند برای پیوستن به طرح هر کارمند، یک حامی با شماره‌گیری کد دستوری #۰۸۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه، نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷  و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد حمایتی اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۱۳ هزار و ۱۶۳ نفر کارمند نیکوکار در سطح استان همدان حمایت از ایتام و محسنین را برعهده‌گرفته‌اند، بیان کرد: ایتام و محسنین نیازمند رسیدگی هرچه بیشتر هستند تا بتوانند آتیه‌ای درخشان را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.