stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 173281
  • 14 مهر 1399 - 11:44
2
مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه مطرح کرد:

شهردار کرمانشاه با تمام توان در حال خدمت به جامعه شهروندی است/ رفتن دکتر طلوعی به شهرداری تهران کذب محض است

شهردار کرمانشاه با تمام توان در حال خدمت به جامعه شهروندی است/ رفتن دکتر طلوعی به شهرداری تهران کذب محض است
کرمانشاه/قلم: مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، شایعه حضور دکتر طلوعی در مناطق شهرداری تهران را تکذیب کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، امیر همایون دولتشاهی درخصوص شایعه حضور دکتر طلوعی در شهرداری یکی از مناطق تهران اظهار داشت: حضور دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه در یکی از مناطق شهرداری تهران را تکذیب می‌کنیم و دکتر طلوعی همچنان با تمام توان در حال خدمت رسانی به شهروندان کرمانشاهی، و در رأس مدیریت شهری کرمانشاه حضور دارد.

وی افزود: شهردار با جدیدت تمام پیگیر پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در شهر کرمانشاه است.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات اقتصادی و مالی مجموعه شهرداری‌ها در کل کشور، تصریح کرد: علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی در حوزه مدیریت شهری در سطح کلان کشور، اما دکتر طلوعی با حمایت و پشتوانه شهروندان کرمانشاهی و نیز تعامل مناسب با شورای اسلامی شهر و مجموعه استانداری، با قدرت پیگیر حل مشکلات شهری و پیشبرد امور خدمت مناسب و باکیفیت به شهروندان است.

دولتشاهی گفت: همدلی مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر و نیز همشهریان به عنوان یک پشتوانه محکم برای شهردار کرمانشاه، نقش مهمی در رشد و توسعه شهر کرمانشاه خواهد داشت و انگیزه‌ای دوچندان را برای تلاش شبانه‌روزی خدمتگزاران به مردم فهیم کرمانشاه در مجموعه مدیریت شهری را ایجاد کرده است.

مشاور شهردار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از اصحاب رسانه که در پوشش و انعکاس فعالیت‌ها و اخبار شهرداری همواره یار و یاور مجموعه مدیریت شهری بوده و هستند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم و همچنین از خبرنگاران صدیق و پرتلاش که بیانگر مطالبات بر حق شهروندان برای داشتن شهری پویا و توسعه یافته هستند سپاسگزاریم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.