stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 174124
  • 16 مهر 1399 - 17:31
2
رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا در بازدید از هنگ مرزی پاوه مطرح کرد:

امنیت موجود در مرزها قابل تقدیر است

امنیت موجود در مرزها قابل تقدیر است
کرمانشاه/قلم: رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا به همراه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه و رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان با حضور در هنگ مرزی پاوه از یگان‌های مرزی این فرماندهی بازدید کردند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا به همراه سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه و حجت الاسلام کماسی رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان با حضور در هنگ مرزی پاوه از گروهان احتیاط و پاسگاه‌های مرزی ژاله و هیرتا بازدید کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره با مرزداران و عرض خدا قوت و خسته نباشید، خدمت در جایی که بنام شهدای هشت سال دفاع مقدّس مزین شده را افتخاری بزرگ دانست و اظهار داشت: در انجام مأموریت ها از شهدا مدد بخواهید چرا که شهیدان زنده هستند و الگوی شما عزیزان، شهدا می باشند.

وی افزود: امنیت در مرزهای کشور خیلی خوب است و علت آن حضور سلحشورانه و مدبرانه نیروهای مسلح به رهبری مقام معظم رهبری است و این نیروهای مسلح در هر عرصه ای حضور یافته اند شاهد موفقیت های بزرگی بوده ایم که یکی از آنها بحث امنیت است.

گفتنی است در پایان، رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا پس از اقامه نماز جماعت، در جمع مرزداران گروهان احتیاط ضمن تقدیر و تشکر از مرزداران که در پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی انجام وظیفه می نمایند و پاسداری از مرز و بوم را به عهده دارند، از زحمات آنان تشکر و برای آنها آرزوی سلامتی کرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.