stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 17839
  • 12 آذر 1394 - 10:50
1

چند فریم از زندگی فوتبالی بهترین مدافع چپ بعد از انقلاب در قطر+تصاویر

اشکان دژاگه فصل قبل رکورد بالاترین قرارداد یک بازیکن ایرانی را شکست و به العربی رفت.

قلم | qalamna.ir :
او سالانه رقمی نزدیک به ۵ میلیون پوند از این باشگاه می گیرد. اشکان فصل گذشته روزهای خوبی را در قطر سپری نکرد ولی امسال توانسته با پیراهن العربی بدرخشد. این هم چند فریم از عکس های اشکان در فصل جاری.
 
باخت مجتبی به اشکان
تصویری از تقابل مجتبی جباری و اشکان دژاگه در بازی العربی و الاهلی. در این مسابقه یاران دژاگه میزبان بودند و برنده این مسابقه شدند. در این بازی منتظری آسیب دید و از زمین بازی تعویض شد. دژاگه و جباری اما در زمین حضور داشتند که اشکان برنده این دوئل شد.
 
رفاقت با این برزیلی
اشکان در العربی با پائولینهوی برزیلی رابطه خوبی دارد. او نزدیک ترین دوست اشکان به حساب می آید و معمولا در اردوهای تیم با این بازیکن هم اتاق است. پائولینهو امسال یکی از بهترین بازیکنان العربی بوده، درست مثل اشکان.
 
وقتی اشکان به مسعود باخت
در هفته چهارم لیگ قطر العربی در خانه خود مقابل الغرافه به میدان رفت. این بازی هم دربی ایرانی ها بود. اشکان برای العربی به میدان رفت و مسعود هم برای الغرافه. در پایان مسابقه اما این شجاعی بود که برنده بازی شد. تیم العربی با یک گل به الغرافه باخت و اولین شکست خود را در این فصل به دست آورد.
 
تساوی ژاوی و اشکان
این عکس مربوط به بازی العربی و السد است. قبل از بازی اشکان گفته بود که بازی مقابل بازیکنی چون ژاوی برای او افتخار است. هم ژاوی و هم اشکان علاوه بر بازی تهاجمی، در دفاع هم نقش پررنگی دارند. به همین خاطر آنها در طول بازی رودرو شدند. جدال آنها برنده ای نداشت چون دو تیم در پایان ۲ بر ۲ مساوی کردند.
 
درخشش اشکان
اعتراش اشکان به داور در بازی الریان. این مسابقه برای او العربی سخت بود چون در نهایت ۵ بر ۲ شکست خوردند. البته فردای روز بازی اکثر رسانه های قطر به بازی خوب اشکان اشاره کردند و نوشتند او ستاره تیمش بود. دژاگه در این مسابقه بارها با تاباتا بازیکن برزیلی-قطری الریان رودرو شد که جنگ آنها سوژه اصلی رسانه ها بود.
 
ناراحتی از یک سوال
خبرآنلاین؛ اشکان همه جوره از زندگی در قطر راضی است؛ هم فوتبالی و هم زندگی شخصی. او در یکی از مصاحبه هایش وقتی با این سوال روبرو شد که با رفتن به قطر، سطح فوتبالت هم پائین آمده با ناراحتی گفت: «چه کسی این حرف را زده؟ من همین الان اگر بخواهم می توانم در بوندسلیگا و لیگ برتر برتر انگلیس بازی کنم.» اما دژاگه ترجیح می دهد در قطر بماند چون قراردادی که با العربی دارد برایش بسیار خوب و پردرآمد است.
 
 
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.