stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 179048
  • 30 مهر 1399 - 16:36
0
توجه ویژه به سیاست‌های اولویتی، محوری و راهبردی

حمایت از کارخانجات و تولید در دستور کار دستگاه قضایی لرستان قرار دارد

حمایت از کارخانجات و تولید در دستور کار دستگاه قضایی لرستان قرار دارد
رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه حمایت از کارخانجات، سرمایه گذاری و تولید در دستور کار دستگاه قضایی استان لرستان قرار دارد گفت: با متعرضان به واحدهای تولیدی و صنعتی به شدت برخورد می‌کنیم.
قلم | qalamna.ir :

 محمد رزم ظهر امروز در حاشیه بازدید از حوزه قضایی شهرستان چگنی با بیان اینکه در بازدیدها نیازها و کمبودهای هر حوزه شناسایی و رفع می‌شود اظهارداشت: در این سفر جهت احداث ساختمان دادگستری، واحدهای سازمانی، ایجاد واحد ثبتی و پزشکی قانونی شهرستان چگنی مصوباتی لحاظ شد که تا اجرای کامل پیگیری می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات حوزه قضایی شهرستان چگنی بررسی می‌شود افزود: تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی،کاهش موجودی پرونده‌ها و پرونده‌های معوقه، قضاوت عادلانه که منجر به تامین امنیت در جامعه شود، مجازات‌های جایگزین حبس و سایر سیاست‌های اولویتی قوه قضاییه در دستور کار جدی دادگستری استان قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان لرستان  عنوان کرد:  توجه ویژه به سیاست‌های اولویتی، محوری و راهبردی رئیس قوه قضاییه از اهداف اصلی دستگاه قضایی لرستان است.

وی شهرستان چگنی را پیشتاز مجازات‌های جایگزین حبس دانست و بیان کرد: با توجه به تصمیمات و دستورات صادره به معاونت‌های ستادی دادگستری لرستان جشنواره رأی با محوریت مجازات‌های جایگزین حبس در استان برگزار و از قضات موفق در این حوزه تجلیل به عمل می‌آید.

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.