stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 179882
  • 02 آبان 1399 - 17:11
0
فرمانده انتظامی استان بمناسبت هفته ناجا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مطرح کرد:

کاهش سرقت های خرد و جمع آوری معتادان را با جدیت دنبال می کنیم/ پلیس هدفی جز تأمین امنیت ندارد/ با اقتدار پلیس، کرمانشاه برای ارازل و اوباش ناامن شده است

کاهش سرقت های خرد و جمع آوری معتادان را با جدیت دنبال می کنیم/ پلیس هدفی جز تأمین امنیت ندارد/ با اقتدار پلیس، کرمانشاه برای ارازل و اوباش ناامن شده است
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان گفت: کاهش سرقت های خرد و جمع ‌آوری معتادان متجاهر و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر جزو مهمترین برنامه هایست که پلیس در ۵ ماه پایانی سال آن را با جدیت دنبال خواهد کرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت هفته ناجا، اظهار داشت: پلیس هیچ هدفی جز تأمین نظم و امنیت جامعه و برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی ندارد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد امنیت خوبی در کشور و استان کرمانشاه هستیم، افزود: تلاش می کنیم همین روند را تداوم بخشیده و شرایطی ایجاد کنیم که مجرمان نتوانند به نیات و اهداف خود دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به جز سرقت های خورد خوشبختانه در باقی معضلات اجتماعی روند کاهشی و یا افزایش کشفیات داشته ایم و این بیانگر اهتمام پلیس برای مقابله با مجرمان و برهم زنندگان نظم عمومی است.

سردار سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان بیان کرد: اگر روزگاری اراذل و اوباش می توانستند در این شهر جولان دهند امروز با حضور مقتدرانه پلیس و حمایت های دستگاه قضائی فرصتی برای عرض اندام ندارند و تعداد بسیار زیادی از آنها طی ۲ ماه اخیر دستگیر و زندانی شده اند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تاکید کرد: علاوه بر مقابله جدی با اراذل و اوباش، پلیس به دنبال کاهش سرقت های خرد، جمع آوری معتادان متجاهر و مقابله با خورده فروشان است تا شهروندان خوب کرمانشاهی احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به شعار هفته ناجا “باهم برای سلامت و امنیت”، خاطرنشان کرد: هردوی آنها جزو نعمت های بزرگ الهی هستند که مأموران پلیس، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی تأمین آنها را عهده دار شده اند، شاخص هایی که اگر با چالش روبرو شوند زندگی برای انسان سخت و حتی غیرممکن می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه، جمهوری اسلامی را جزیره امن خاورمیانه معرفی کرد و گفت: به برکت رهبری مقتدر و شجاع، مردمی ولایتمدار، نیروهای مسلح قوی و خون مطهر شهدا امروز جزو قدرت های جهانی محسوب می شویم.

سردار جاویدان ادامه داد: هرچند مشکلاتی نیز از جمله مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما با همراهی مردم و اتحاد و همدلی می توانیم بر این مشکلات فائق آمده و شرایط بهتری رقم بزنیم.

مقام ارشد انتظامی استان در پایان همدلی و وحدت موجود در استان کرمانشاه را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: با وجود آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و همراهی بزرگان اهل سنت و اهل حق امروز کرمانشاه به الگویی در بحث وحدت و انسجام تبدیل شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.