stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 183599
  • 10 آبان 1399 - 16:44
1
آیت الله علما:

مسلمانان باید در برابر جهان کفر ید واحده شوند/ اختلاف و تفرقه اسلام را قطعه قطعه خواهد کرد

مسلمانان باید در برابر جهان کفر ید واحده شوند/ اختلاف و تفرقه اسلام را قطعه قطعه خواهد کرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جوان‌های اهل سنت با جوان‌های شیعه تفاوتی ندارند و همگی اولاد اسلام و رسول الله هستند و باید ید واحده شده تا در برابر جهان کفر ایستادگی کنند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: پیامبر اسلام مایه خیر و برکت در جهان اسلام است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) مظهر خداوند متعال و مظهر اسما و صفات است و به شهادت قرآن کریم شاهد بر اعمال و رفتار انسانها و پیغمبران است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هفته وحدت از برکات قران و رسول خداوند متعال است، پروردگار حضرت ابراهمیم (ع) و حضرت محمد (ص) را سمبل وحدت قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: هیج دین و مذهبی چون اسلام از حیث معنوی دارای ثروت و قدرت نیست و همه مسلمین باید با بصیرت و آگاهی اجازه ندهند تا اسلام قطعه قطعه و دچار اختلاف گردد.

آیت الله علما گفت: جوان‌های اهل سنت با جوان‌های شیعه تفاوتی ندارند و همگی اولاد اسلام و رسول الله هستند و باید ید واحده شده تا در برابر جهان کفر ایستادگی کنند.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: یکی از پیام های مکرر رهبر انقلاب، مقاومت در برابر کفر و استکبار و زورگویان عالم که در رأس آن آمریکا قرار دارد است، بنابراین باید از وحدت و انسجام ایجاد شده میان مسلمانان صیانت کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.