stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 185984
  • 15 آبان 1399 - 13:19
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

پیشرفت ۷۵ درصدی طرح ملی ابرار در استان کرمانشاه

پیشرفت ۷۵ درصدی طرح ملی ابرار در استان کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ملی ابرار ویژه آسفالت راه‌های روستایی، گفت: ۳۵/۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان کرمانشاه آسفالت شده است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: این طرح که از سال گذشته در کشور آغاز شده، شامل زیرسازی، لکه گیری، روکش آسفالت و احداث ابنیه فنی می باشد که از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۳۵/۵ کلیومتر از راه های روستایی آسفالت شده و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: راه های روستایی کلانتر، سیداحمد در شهرستان قصرشیرین و چشمه کره، عظیم آباد، قول دره، سردره قبادی، چفته، باویسی در شهرستان سنقر و کلیایی و راه روستایی مراد آباد در شهرستان روانسر و راه روستایی گرگان، نظرآباد، احداث رمپ های ورود و خروج نظرآباد سفلی در شهرستان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: آسفالت راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار نقش مؤثری در ارتقای شاخص ایمنی راه‌های استان داشته است، همچنین اجرای این طرح در کرمانشاه تأثیر قابل توجهی بر ارتقای ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابجایی بار و مسافر در مسیرهای روستایی دارد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.