stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 186041
  • 15 آبان 1399 - 15:11
3
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

انهدام باند سارقین در کرمانشاه با زنجیر کردن پاهای کامی تیزپا توسط پلیس

انهدام باند سارقین در کرمانشاه با زنجیر کردن پاهای کامی تیزپا توسط پلیس
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان از انهدام باند حرفه ای سارقین منزل و قطعات خودرو و کشف 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اموال سرقتی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کلی ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۷ بعثت شهرستان کرمانشاه با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی باند کیف قاپ، سرقت منزل و خودرو با نام شدند.

وی با اشاره به سرقت این باند در محلات شهرک مسکن مهر سجادیه، شهرک پردیس، تازه آباد و رشیدی افزود: مأموران با تحت نظر قرار دادن محل رفت و آمد سارقان و شناسایی مخفیگاه آنان، در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه سه نفر اعضای باند کامی تیزپا را دستگیر کرد.

سردار جاویدان با بیان این مطلب که اکثر سرقت های شهر کرمانشاه توسط این باند صورت گرفته است تصریح کرد: از مخفیگاه سارقین مقادیر قابل توجهی لوازم منزل از قبیل تلویزیون ال ای دی، رایانه، تابلو فرش، فرش، لوازم برنزی، سایر لوازم خانگی، لوازم آرایشگاهی، کیف و لوازم شخصی، بدلیجات و قطعات خودرو کشف و ضبط شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: بنا به نظر کارشناسان، ارزش اموال سرقتی کشف شده بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در پایان عنوان کرد: تاکنون تعداد ۱۳ نفر از مالباختگان اموال خودر را شناسایی کرده اند که این اموال به مالباختگان تحویل گردیده است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.