stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 186852
  • 17 آبان 1399 - 15:28
0
با حضور مسؤلین فرهنگی استان کرمانشاه صورت گرفت:

برگزاری نماکتاب خوشنویسی و نشست بررسی آثار آیت الله ممدوحی

برگزاری نماکتاب خوشنویسی و نشست بررسی آثار آیت الله ممدوحی
کرمانشاه/قلم: نشست بررسی آثار آیت الله ممدوحی همزمان با اربعین این عالم با حضور مسؤلین حوزه علمیه و حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، نشست بررسی بخش توحید در آثار مکتوب آیت‌الله ممدوحی، همزمان با اربعین این عالم ربانی برگزار و آثار فاخر خوشنویسی هنرمندان کرمانشاهی با مضمون آیات و روایات برگرفته از کتاب های این شخصیت والامقام خلق و به صورت نمایشگاه مجازی، در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

زنجانی مسئول خانه اندیشه حوزه هنری کرمانشاه در این خصوص اظهار داشت: نشست بررسی بخش توحید از آثار آیت الله ممدوحی، به همت خانه اندیشه حوزه هنری استان و با همکاری مرکز پژوهش های انتشارات بنیان مرصوص و اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که با حضور مدیر حوزه علمیه استان و جمعی از اساتید حوزه علمیه و دانشگاه برگزار شد، تابلوی نقاشی چهره آیت الله ممدوحی و همچنین کتاب “فانی قریب” رونمایی گردید.

زنجانی در پایان یادآور شد: نمایشگاه مجازی آثار خوشنویسی برگرفته از متون کتاب “عیان و نهان در گستره هستی” به قلم آیت الله ممدوحی به مدت ده روز در سایت www.artkermanshah.ir قابل دسترس است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.