stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 187865
  • 19 آبان 1399 - 12:15
0
با حضور شهردار کرمانشاه صورت گرفت:

تفاهم‌نامه اخذ تسهیلات بازسای اتوبوس های فرسوده شهر کرمانشاه امضا شد/ اتوبوس های کرمانشاه نونوا می‌شود

تفاهم‌نامه اخذ تسهیلات بازسای اتوبوس های فرسوده شهر کرمانشاه امضا شد/ اتوبوس های کرمانشاه نونوا می‌شود
کرمانشاه/قلم: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از امضای تفاهم‌نامه اخذ تسهیلات برای بازسای اتوبوس های فرسوده شهر کرمانشاه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، دکتر محسن ارجمندی در خصوص ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه اظهار داشت: مهمترین عامل در کاسته شدن بار ترافیکی در یک شهر، توسعه حمل‌ونقل عمومی مطابق با استانداردهای زیست محیطی و سالم نگهداشتن محیط زیست شهری از آلودگی های ناوگان حمل و نقل عمومی برای استقاده شهروندان است.

وی افزود: بر همین اساس عمر هر اتوبوس در سیستم حل و نقل عمومی ۱۰ سال است و پس از طی این مدت زمان دچار فرسودگی می شوند و نیاز به بازسازی دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی به بازسازی، شهردار کرمانشاه امروز (دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹) با حضور شهردار محترم کرمانشاه جناب آقای دکتر طلوعی در سازمان برنامه و بودجه تفاهم نامه اخذ تسهیلات برای بازسازی اتوبوس های فرسوده شهرداری کرمانشاه مابین شهرداری کرمانشاه، وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امضاء می شود.

ارجمندی در پایان تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه قرار است که توسط بانک کارآفرین به ازای هر اتوبوس ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات تخصیص یابد و جمعا ۲۲۰ دستگاه اتوبوس از این طریق طی امسال و سال آینده بازسازی می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.