stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 187874
  • 19 آبان 1399 - 12:33
4
با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه صورت گرفت:

فرمانده جدید انتظامی شهرستان هرسین معرفی شد/ سردار جاویدان: مبارزه با قاچاق، سرقت و ارازل و اوباش مهمترین اهداف پلیس است

فرمانده جدید انتظامی شهرستان هرسین معرفی شد/ سردار جاویدان: مبارزه با قاچاق، سرقت و ارازل و اوباش مهمترین اهداف پلیس است
کرمانشاه/قلم: مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی هرسین برگزار و با قدردانی از تلاش های سرهنگ "همت علی شکری" فرمانده سابق، سرهنگ " علی عزیزیان" به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی جدید هرسین با حضور سردار “علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامی استان، حجت الاسلام اجرایی امام جمعه، کنجوریان فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پلیس را خدمتگذار مردم معرفی کرد و اظهار داشت: همکاران ما با همه توان برای جلب رضایت مردم و ارتقاء امنیت در جامعه تلاش می کنند.

وی افزود: امروز در استان خوشبختانه امنیت لازم به گواه اکثر شهروندان وجود دارد و کرمانشاه جزو امن ترین استان های کشور به شمار می رود.

سردار جاویدان با اشاره به حداقلی بودن جرائم خشن در کرمانشاه، گفت: همین جرائم حداقلی نیز برای پلیس زیادی است و تلاش می کنیم آن را بازهم کاهش دهیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه مبارزه با پدیده قاچاق، سرقت و اراذل و اوباش را از مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و تصریح کرد: در هفت ماه سپری شده از سال اقدامات مقابله ای خوبی صورت گرفته است.

وی همچنین به پایداری ۴۱ ساله انقلاب در برابر مشکلات، فشارها و تحریم های ظالمانه دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: به فضل الهی و با رهنمودها و راهنمایی های رهبر فرزانه انقلاب آینده درخشانی پیش روی کشور قرار دارد.

سردار جاویدان در پایان با ابراز رضایت از امنیت موجود در هرسین، از تلاش های سرهنگ شکری فرمانده سابق قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا سرهنگ عزیزیان فرمانده جدید نیز بتواند در راستای خدمتگذاری به مردم موفق باشد.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام محمدحسین اجرایی امام جمعه و عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین نیز در سخنانی از تلاش های پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت قدردانی کردند.

تقدیر از پدر شهید نصرت الله صلاحی و سرهنگ بازنشسته عزیز الهیاری یکی دیگر از برنامه های اجرا شده بود.

سرهنگ شکری فرمانده سابق به افتخار بازنشستگی نائل آمده است و سرهنگ عزیزیان هم پیش از این فرماندهی انتظامی شهرستان گیلانغرب را برعهده داشت.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.