stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 188089
  • 19 آبان 1399 - 17:12
0
مدیرکل کتابخانه های لرستان:

۳ پروژه کتابخانه در لرستان افتتاح می‌شود/خرید۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات

۳ پروژه کتابخانه در لرستان افتتاح می‌شود/خرید۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات
طهماسبی، مدیر کل کتابخانه های لرستان از بهره برداری 3 پروژه کتابخانه در استان خبر داد و گفت: 800 میلیون تومان تجهیزات برای کتابخانه های جدید لرستان خریداری شد.
قلم | qalamna.ir :

هفته کتاب از ۲۴ آبان ماه آغاز و هر ساله برنامه های مختلفی در این ایام برگزار می شود اما امسال به دلیل شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم تجمعی، بسیاری از برنامه های هفته کتاب در فضای مجازی برگزار می گردد.

وی افزود: امسال حدود ۷۰ برنامه در هفته کتاب برای استان و شهرستان ها در نظر گرفته شده که در صورت فراهم شدن شرایط  اجرا می شوند البته تلاش کردیم تا برگزاری مسابقات و برنامه ها در فضای مجازی باشد.

مدیر کل کتابخانه های لرستان با اشاره به افتتاح پروژه های هفته کتاب عنوان: در این هفته سه پروژه در استان افتتاح می شود و احتمالا از طریق ویدئو کنفرانس این افتتاح صورت بگیرد که یکی از پروژه ها کتابخانه استاد آیتی بروجرد با زیر بنای ۱۲۰۰ متر است که برای این کتابخانه بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

طهماسبی تصریح کرد: افتتاح کتابخانه روستای دینار آباد بروجرد با زیر بنای ۴۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان، افتتاح کتابخانه رومشکان با زیر بنای ۲۶۰ متر و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در این هفته افتتاح می شوند.

وی بیان کرد: این پروژه ها آماده افتتاح هستند که بیش از ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات برای این سه کتابخانه خریداری شده که برای کتابخانه آیتی بروجرد ۵۰۰ میلیون، کتابخانه روستای دینار آباد بروجرد ۱۵۰ میلیون تومان و کتابخانه رومشکان نیز ۱۵۰ میلیون تومان تجهیزات خریداری و حال چیدمان هستند.

مدیر کل کتابخانه های لرستان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از سه پروژه کتابخانه در استان، ۱۰ پروژه نیمه کاره دیگر وجود دارد که تلاش می شود تا پایان سال کتابخانه الیگودرز و باهنر بروجرد که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند به بهره برداری برسند.

هشتگ: , , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : سفیر افلاک

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.