stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 188757
  • 20 آبان 1399 - 18:23
2
آیت الله علما:

زحمات کادر درمان قابل تقدیر است/ برای کنترل کرونا باید بسیج شد

زحمات کادر درمان قابل تقدیر است/ برای کنترل کرونا باید بسیج شد
کرمانشاه/قلم: نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه زحمات کادر درمان قابل تقدیر است، خواستار توجه بیشتر به اقدامات کنترلی در مقابله با کرونا شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما ظهر امروز در ستاد استانی کرونا که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استانداری کرمانشاه برگزار شد از کادر بهداشت و درمان یه عنوان سرمایه‌های کشور یاد کرد و اظهار داشت: باید قدردان این عزیزان بود که در این مدت از جان خود گذشته‌اند و به مردم خدمت می‌کنند.

وی افزود: برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه «هر خانه یک پایگاه سلامت» امروز از کرمانشاه به عنوان پایلوت کلید خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: باید بر پایه مسجد محوری، محله محوری و بسیج محوری‌ سر سامانی به این وضعیت داد ‌و از این ظرفیت برای کمک به مردم استفاده کرد تا ان‌شاأالله شاهد کاهش موارد مثبت بیماری و بستری باشیم.

آیت الله علما در پایان گفت: براساس سیاست‌های امام (ره) در هشت سال دفاع مقدس امروز هم همه مردم باید پای کار بیایند همانگونه که در سیل، زلزله و بحران‌ها خوش درخشیدند امیدواریم با تلاش و عمل به وظایف خود این بحران را پشت سر بگذاریم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.