stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳ Monday, 23 December , 2024
  • کد خبر : 19240
  • 19 آذر 1394 - 15:06
3

برای بلیط گران به کجا شکایت کنیم؟

مراجعه به سایت های شرکت های هواپیمایی موید تغییر نیافتن نرخ بلیت هواپیماست و رخ های گذشته همچنان در دستور کار شرکت های هواپیمایی قرار دارد.

قلم | qalamna.ir :
میزان به نقل از مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری نوشت: رضا جعفرزاده گفت: فروش بلیت بیرون از نرخ های ارائه شده در شرکت های هواپیمایی تخلف محسوب می شود و قابل پیگیری است.
 
جعفرزاده با تاکید بر اینکه سازمان هواپیمایی کشوری همواره با تخلف دفاتر خدمات مسافرت هوایی برخورد کرده است، گفت: در چند ماه گذشته براساس آمار ارائه شده از طرف دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی نزدیک ۱۰مورد تخلف گرانفروشی منجر به تعلیق و یکصد تخلف گرانفروشی منجر به اخطار داشته است.
 
وی افزود: برغم اعلام دستورالعمل آزادسازی نرخ بلیت هواپیما به شرکت های هواپیمایی، شرکت های هواپیمایی برای ارائه نرخ های جدید هنوز به جمع بندی کامل نرسیده و تاکنون تغییر نرخ ها را اعلام نکرده اند و همچنان با نرخ های گذشته پرواز می کنند.
 
متقاضیان بلیت هواپیما در صورت مراجعه به مراکز فروش بلیت چنانچه با موارد تخلف خارج از نرخ ارائه شده از طرف شرکت های هواپیمایی مواجه  شدند می توانند با شماره تلفن های ۶۱۰۲۲۳۵۵- ۶۱۰۲۲۰۱۵، تلفکس ۶۶۰۴۸۰۰۷، پست الکترونیکیwww.shekayat@cao.ir و صندوق پستی ۱۷۹۸-۱۳۴۴۵ دفترارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری تماس بگیرند.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.