stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 192960
  • 28 آبان 1399 - 13:45
1

از نفرات برگزیده پویش ملی “امت واحده” تقدیر شد

از نفرات برگزیده پویش ملی “امت واحده” تقدیر شد
کرمانشاه/قلم: از نفرات برتر پویش قرآنی امت واحده که به همت اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، تقدیر شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، پویش ملی قرآنی “امت واحده” که به مناسبت گرامی داشت هفته وحدت، به همت اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه و با تلاوت تحقیق آیه ۱۰۳ سوره آل عمران در دو رده سنی پایین تر و بالاتر از ۱۶سال برپا شده بود با شرکت بیش از ۲۰۰ اثر، سحر جمعه به کار خود خاتمه داد و ۵۰ اثر پس از داوری اولیه جهت بررسی نهایی از سوی دبیرخانه به هیئت داوران بین المللی پویش ارسال گردید که طی ارزیابی داوران برجسته کشوری آقایان ابوالقاسمی و پور زرگری، ۱۰ نفر برگزیده مشخص و معرفی شدند.

بر پایه این گزارش؛ آقایان سینا فتحی، محمدعلی حکمتی، پوریا ریحانی پور، مهدی جعفری و امیدرضا پرنلو در رده زیر ۱۶ سال و آقایان مهدی سیاحی، علی نیکی، مهدی سعادتی، وحید کرمی و عرفان کلته در رده سنی بالای ۱۶ سال به ترتیب حائز عناوین اول تا پنجم این پویش ملی گردیدند.

گفتنی است شرکت کنندگان جهت ارسال تلاوت تا پانزدهم آبان، تلاوت خود را با هشتک پویش قرآنی امت واحده و تگ کردن آی دی @gahvaretamadon در صفحه اینستاگرامی خود بارگزاری و منتشر کردند که میزان استقبال و پوشش آن در فضای مجازی، گسترده و در سطح مناسبی ارزیابی شد.

لازم بذکر می باشد؛ جوائز نفرات برگزیده کرمانشاهی بصورت حضوری و سایر شهرها بصورت پستی تقدیم گردید.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.