stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 193342
  • 29 آبان 1399 - 12:13
1
دادستان کرمانشاه:

با متخلفین حادثه خیابان دبیراعظم برخورد می کنیم

با متخلفین حادثه خیابان دبیراعظم برخورد می کنیم
کرمانشاه/قلم: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد جدی با عوامل درگیری خیابان دبیراعظم کرمانشاه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، شهرام کرمی در واکنش به انتشار فیلمی از تجمع در یکی از خیابان های کرمانشاه، اظهار داشت: عصر دیروز (۲۸ آبان) مأمورین اجرائیات شهرداری کرمانشاه در راستای اجرای دستور العمل ستاد مقابله با کرونا در رابطه با ممنوعیت فعالیت کسبه و بازاریان از ساعت ۱۸ به خیابان دبیراعظم کرمانشاه که یکی از مراکز اصلی خرید شهر محسوب می شود، مراجعه کردند.

وی افزود: زمانی که مأمورین اجرائیات شهرداری مشغول دادن تذکر به برخی از کسبه این خیابان بودند که دستورالعمل ها را رعایت نمی کردند با اعتراض و برخورد شدید تعدادی از آنها مواجه شدند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: بدنبال این مسئله درگیری بین کسبه این خیابان و مأمورین اجرائیات بوجود می آید و پس از آن گروهی از مردم نیز تجمع می کنند.

کرمی بااشاره به انتشار گسترده فیلم این تجمع در فضای مجازی، اعلام کرد: متأسفانه برخی از شبکه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران با بازپخش این فیلم از حضور نیروهای امنیتی و برخورد آنها با کسبه و مردم خبر داده اند، درحالی که هیچکدام از نیروهای نظامی و امنیتی همانطوری که در فیلم مشاهده می شود در این تجمع حضور نداشته اند.

وی در ادامه از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفین این حادثه خبر داد و تاکید کرد: بصورت ویژه بررسی ابعاد مختلف این حادثه را در دستور کار قرار داده ایم و با مأمورین متخلف اجرائیات و هم با کسبه ای که بی توجه به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا هستند، برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در پایان با تأکید براینکه دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا برای همه لازم الاجراست، گفت: از همه شهروندان و بازاریان می خواهیم که به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا توجه کنند و با سعه صدر برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس همکاری لازم را با دستگاه های ذیربط داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.