stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 193358
  • 29 آبان 1399 - 12:41
2
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خبر داد:

باند سارقین زورگیر حرفه ای در دام پلیس کرمانشاه

باند سارقین زورگیر حرفه ای در دام پلیس کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی شهرستان "کرمانشاه" از دستگیری 3 نفر باند حرفه ای سارق و زورگیر که با سلاح سرد و اسلحه قلابی اقدام به سرقت اشیاء قیمتی شهروندان می نمودند خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: در حین گشت زنی عوامل گشتی کلانتری ۲۴ الهیه در شهرک الهیه، مأموران به یک نفر سارق برخوردند که قصد سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را داشت.

وی افزود: مأموران با دیدن صحنه مذکور بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق می شوند سارق مذکور را دستگیر و به کلانتری دلالت نمایند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در کلانتری با بازجویی های تخصصی بر روی متهم به همدستی دونفر دیگر از سارقان اعتراف می نماید که مأموران کلانتری پس از هماهنگی های لازم با مقام محترم قضایی نسبت به دستگیری نفرات دیگر اقدام می نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: مأموران کلانتری ۲۴ الهیه با ورود به مخفیگاه دو نفر از سارقان در یکی از محلات شهر کرمانشاه موفق می شدند یک نفر آنها را در محل دستگیر و یک نفر دیگر سارقان در یک عملیات تعقیب و گریز توسط عوامل کلانتری ۲۵ دولت آباد دستگیر کنند.

وی عنوان داشت: در این رابطه ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و چند عدد کیف زنانه و چندین عدد انواع سلاح سرد و یک عدد اسلحه قلابی از سارقان کشف که ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به مالباختگان تحویل گردید

سرهنگ دلیری تاکید کرد: در این رابطه هر سه متهم با قرار بازداشت موقت راهی زندان گردیدند.  

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.