stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 20621
  • 29 آذر 1394 - 18:47
2

تهران ۱۱ روز ناسالم را سپری کرد

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه شاخص کیفی هوای تهران بر اساس ایستگاه‌های سنجش اداره محیط زیست استان تهران در ساعت ۴ بعدازظهر ۱۵۳ بوده است، گفت: با احتساب امروز، ۱۱ روز است که تهران در شرایط ناسالم به سر می برد.

قلم | qalamna.ir :

محمد رستگاری در گفت‌وگو با با اشاره به اینکه مدارس شهر تهران، ری اسلامشهر، پاکدشت و قدس روز آینده به دلیل آلودگی هوا تعطیل هستند، گفت: براساس تصمیم کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا روز دوشنبه نیز مدارس همه مقاطع تحصیلی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک تعطیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه ممنوعیت فعالیت یک هفته‌ای معادن شن و ماسه و صنایع آلاینده در استان، ممنوعیت فروش روزانه مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک و تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از مصوبات دیگر کمیته اضطرار است، اظهارکرد: مصوبات جلسه کمیته هماهنگی مواقع اضطرار که روز گذشته برگزار شد، برای امروز و فردا (دوشنبه، ۳۰ آذر) بود، اما تصمیم گیری برای اجرای آن برای روز آینده به امروز و وضعیت هوا موکول شده بود که به علت تداوم آلودگی ها تصمیم بر آن شد که برای فردا هم اجرا شود.

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه شاخص کیفی هوای تهران بر اساس ایستگاه‌های سنجش اداره محیط زیست استان تهران در ساعت ۴ بعدازظهر ۱۵۳ بوده است، گفت: با احتساب امروز، ۱۱ روز است که تهران در شرایط ناسالم به سر می برد و اتخاذ تصمیم برای تعطیلی مدارس و پیش دبستانی ها و مهدهای کودک به دلیل طولانی شدن این شرایط آلوده و با هدف دور نگه داشتن کودکان و نوجوانان از معرض آلاینده‌ها بوده است.

رستگاری در پایان خاطرنشان کرد: در صورت وقوع جریان وزش باد در تهران در روز آینده، این پدیده تاثیر خود را بر شاخص‌ها و کیفیت هوای روز سه شنبه خواهد گذاشت.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.