stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 20899
  • 02 دی 1394 - 12:15
4

اتصال دوربین‌های شهری به مانیتورینگ یگان ویژه

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی از سند راهبردی یگان ویژه رونمایی کرد.

قلم | qalamna.ir :

سردار حسن کرمی صبح امروز در همایش فرماندهان و مدیران یگان ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه برنامه آموزشی متناسب با شرایط آینده در دستور کار قرار گرفته است، گفت: براساس آمایش سرزمینی یگان ویژه در حال حاضر چهار یگان در تهران، پنج تیپ در استان‌های درجه یک، هشت گردان در استان‌های درجه ۲ و هشت گروهان در استان‌های درجه ۳ داریم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ایجاد یگان‌های واکنش سریع در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به تازگی دفاع شهری و مردم‌یاری نیز در دستور کار یگان ویژه قرار گرفته است.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه سعی داریم تجهیزات و اقلام موردنیاز این ماموریت جدید را نیز تامین کنیم، گفت: به تازگی دوربین‌های شهری کشور به مرکز فرماندهی و مانیتورینگ یگان ویژه متصل شده است.

تدوین سند راهبردی یگان ویژه
کرمی همچنین از تدوین سند راهبردی یگان ویژه خبر داد و گفت: براساس رایزنی‌های صورت گرفته سه رشته کارشناسی در دانشگاه امین راه‌اندازی شده است و رشته عملیات ویژه نیز در بهمن‌ ماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی افزود: آمادگی صددرصد داریم که با توجه به آمایش سرزمینی و توانایی‌های خود در برابر تمام تهدیدات از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

در این مراسم از سند راهبردی یگان ویژه رونمایی شد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.