stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 210797
  • 02 دی 1399 - 14:52
1
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان:

۶ هزار کردستانی متقاضی مسکن ملی هستند

۶ هزار کردستانی متقاضی مسکن ملی هستند
قلم/ همدان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: تاکنون 6 هزار نفر از افراد واجد شرایط در این استان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام و چهار هزار نفر به شعب بنیاد مسکن برای تشکیل پرونده مراجعه کرده‌اند.
قلم | qalamna.ir :
قلم، رضا قادری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن مسئول اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر با کارگزاری وزارت راه و شهرسازی و همکاری بانک مسکن است.

وی در این راستا افزود: از افراد معرفی‌شده به بانک تاکنون سه هزار نفر مبلغ ۴۰ میلیون اولیه را واریز کرده‌اند، ضمن اینکه زمین مورد نیاز برای یک‎هزار و ۵۰۰ متقاضی تأمین شده، البته تهیه زمین مورد نیاز برعهده اداره کل راه و شهرسازی کردستان است.

قادری با بیان اینکه هرگونه خرید و فروش امتیاز مسکن اقدام ملی فاقد وجاهت قانونی بوده و منجر به پیگیرد از طریق قانون خواهد شد، اضافه کرد: شرط اساسی و الزامی برای اتصال افراد به طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل واحدها برای متقاضیان مشخص شده است.

گفتنی است؛ از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفری کردستان، ۲۹ درصد آن یعنی ۴۶۹ هزار نفر در یک‌هزار و ۶۹۵ روستا سکونت دارند، این استان دارای ۱۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی و یک‌هزار و ۶۰۵ روستای دارای سکنه بوده و براساس سرشماری سال ۹۵، تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کردستان یک‌هزار و ۳۱۵ روستا است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.