stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
  • کد خبر : 211977
  • 05 دی 1399 - 0:30
3

اجرای دهمین مرحله کمک‌های مومنانه حرم علی‌ابن حمزه (ع)

اجرای دهمین مرحله کمک‌های مومنانه حرم علی‌ابن حمزه (ع)
فارس/قلم- معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس از اجرای مرحله دهم کمک‌های مومنانه حرم مطهر علی ابن حمزه (ع) همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و در قالب طرح بزرگ شهید سلیمانی در شیراز خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا و با توجه به شرایط پیش آمده در سطح جامعه نیاز به همدلی بیش از گذشته احساس می‌شود و در همین راستا طی ۱۰ مرحله کمک‌های حمایتی شامل بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی به همت هیات امناء و گروه جهادی حرم مطهر علی بن حمزه (ع) تهیه و به افراد نیازمند و خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ اهداء شده است.
او افزود: مرحله دهم کمک‌های مومنانه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در قالب اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی با کمک‌های بنیاد مستضعفان و مردم خیر شهر شیراز انجام شد به نحوی که تعداد ۸۰۰ بسته معیشتی تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس ارزش هر بسته معیشتی در این طرح را ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: هر بسته معیشتی بصورت یک سبد ارزاق خانوار شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ماکارونی، حبوبات، پروتئین سویا، رب گوجه فرنگی و بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی کننده تهیه شده است و به خانواده‌های نیازمندی که از طریق معتمدین و شورای محل شناسایی شده‌اند، تعلق گرفته است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با اشاره به اقدامات موثر گروه جهادی حرم مطهر علی بن حمزه (ع) شیراز گفت: فعالیت گروه جهادی حرم مطهر در این مدت شامل ضدعفونی معابر و خیابان‌های پیرامون حرم، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و اجرای کمک‌های عمرانی در خصوص تعمیر و بهسازی منازل حاشیه شهر و روستا‌های اطراف شیراز بوده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس به تداوم کمک‌های نیک اندیشانه خیران و واقفان در طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: این طرح تا ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.