stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
  • کد خبر : 217507
  • 14 دی 1399 - 13:40
0

پروژه ۳۵۲ واحدی کمیته امداد پیشوا ۱۴ اسفندماه بهره برداری می شود

پروژه ۳۵۲ واحدی کمیته امداد پیشوا ۱۴ اسفندماه بهره برداری می شود

پیشوا- مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: پروژه ۳۵۲ واحدی مددجویان کمیته امداد پیشوا تا ۱۴ اسفند ماه سالجاری و همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، سید ابوالفضل پرپنچی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از تکمیل پروژه ۳۵۲ واحدی مسکن مددجویی کمیته امداد استان تهران در شهرستان پیشوا که با حضور غلامرضا حسن پور، رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی، ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت و عضو اتاق اصناف ایران، امرالهی، مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران و جمعی دیگر از خیّران و رؤسای اصناف انجام شد اظهار داشت: این بازدید به منظور کمک به تسریع این پروژه انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: این پروژه با همکاری خیران، دستگاه‌ها و اصناف تا ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

پرینچی افزود: این مجتمع به طور میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با همکاری همه دستگاه‌های شهرستان در زمان تعیین شده افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان جهت احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده که اقدام بسیار پسندیده و شایسته‌ای است و انشاالله با همکاری بهزیستی، کمیته امداد و سایر ارگان‌ها به نتیجه می‌رسد و حدود ۳۰۰ خانواده مددجوی شهرستان پیشوا صاحب خانه می‌شوند.

بر اساس این گزارش مدیران و مسئولان اصناف در بخش‌های مختلف از جمله اتحادیه مبل و درودگران، اتحادیه آسانسور کشور، اتحادیه سنگ، آهن سازان و شیشه پس از بازدید پروژه ۳۵۲ واحدی کمیته امداد ضمن ابراز خرسندی از این اقدام آمادگی خود را برای همکاری هر چه بیشتر با کمیته امداد در جهت تأمین مصالح مورد نیاز اعلام کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.