stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 217785
  • 14 دی 1399 - 23:44
2
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد:

افتتاح ۱۴ خانه هلال در روستاهای شهرستان ملایر

افتتاح ۱۴ خانه هلال در روستاهای شهرستان ملایر
همدان/ قلم- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از افتتاح ۱۴ خانه هلال در روستاهای شهرستان ملایر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از همدان، علی سنجربگی با اشاره به اینکه خانه هلال در اسلام شهر آق گل و روستای حسین آباد شاملو از جمله خانه های افتتاح شده بودند، خاطرنشان کرد: با شروع به کار خانه های هلال، مردم در کلاس آموزش های خودامدادی، مخاطرات و کمک های اولیه شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه  راه اندازی خانه هلال در این روستاها به جوانان و اهالی انگیزه می دهد، مطرح کرد: با این روند، افراد می توانند آمادگی خود را حفظ نموده و با گذراندن دوره های مربوطه برای انجام اقدامات پیشگیرانه و پاسخگویی در زمان حوادث، مشارکت فعال داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در این راستا افزود: خانه هلال روستاهای حسین آباد شاملو و ننج، کسب، الفاوت، حاجی آباد، قشلاق دهنو، دهنو، علی آباد دمق، منگاوی، ینگی کند، نصرت آباد، بوربور، کمری و زمان آباد از امروز افتتاح و آغاز به کار نمودند.

سنجربگی افزود: هدف از تشکیل خانه های هلال، توسعه خدمات داوطلبانه و تاب آوری جوامع محلی، آموزش تمام اهالی با رده های سنی مختلف و  ایجاد آمادگی جهت پاسخگویی مناسب در زمان وقوع حوادث و بحران ها است.

وی ضمن ابراز امیدواری مطرح کرد: نیروهای آموزش دیده امدادی به عنوان بازوان توانمند جمعیت هلال احمر استان و اولین نجاتگرانی که در محل حادثه حضور پیدا می کنند، باید ضمن افزایش سطح آگاهی امدادی اهالی نسبت به خدمات رسانی در زمان وقوع حوادث و بحران ها مفید واقع شوند.

این مسئول، از آمادگی جمعیت هلال احمر برای آموزش تمامی جوانان عضو خانه های هلال خبرداد و گفت: افتتاح خانه هلال در روستاهای شهرستان ملایر و شرکت مردم در کلاس های امدادی و بالا رفتن آگاهی آن ها، می تواند در تاب آوری روستاها ی شهرستان ملایر و خودامدادی اهالی موثر واقع شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.