stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 219025
  • 17 دی 1399 - 16:31
2
۴۹ انبار احتکار کالا در لرستان کشف شد

۴۹ انبار احتکار کالا در لرستان کشف شد

۴۹ انبار احتکار کالا در لرستان کشف شد
لرستان: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف ۴۹ انبار احتکار در استان خبر داد و گفت: در۳ ماهه اخیر ۳۷ انبار احتکار کالا در خرم‌آباد و ۱۲ انبار در دیگر شهرستان‌های استان کشف شده است.
قلم | qalamna.ir :

بختیار رازانی ظهر امروز در گفت و گو با قلم با اشاره به کشف ۴۹ انبار احتکار کالا در لرستان اظهار داشت: در سه ماهه اخیر با همکاری بازرسان سازمان صمت، سپاه پاسداران، بسیج، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی ۳۷ انبار احتکار کالا در خرم‌آباد و ۱۲ انبار در دیگر شهرستان‌های استان کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای ضبط شده در ۴۹ انبار احتکار کالای استان حدود ۲۰ میلیارد تومان است افزود: در انبارهای احتکار کالا مذکور انواع لوازم خانگی، روغن خوراکی، لاستیک، باطری خودرو، پکیچ، لوازم یدکی خودرو، دارو و کالاهای اساسی مانند شکر و برنج و دیگر اقلام خوراکی کشف و ضبط شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: طرح بازرسی از انبارهای کالا در لرستان به صورت دائمی ادامه دارد در همین راستا تمام دارندگان انبار باید لیست و فهرست کالاهای موجود در انبار را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.
وی بیان کرد: جهت جلوگیری از قاچاق کالا و احتکار، ثبت اطلاعات وموجودی انبارهای کالا در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالای استان اجباری است.

رازانی گفت: ۱۰ قلم کالای اولویت دار شامل برنج، شکر، چای، ذرت دامی، کنجاله سویا، جو، لاستیک، گندم، روغن موتور و کاغذ چاپ و روزنامه برای ثبت در سامانه جامع انبارها و جهت رصد و پایش مستمر مورد تاکید جدی است.

وی تصریح کرد: با ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها امکان نظارت بر تامین و توزیع کالا به شکل نظامند‌تر و شرایط مناسب‌تری برای تنظیم بازار و احتکار کالا فراهم می‌شود که امیدواریم بتوانیم با نظارت دقیق از احتکار کالا در استان جلوگیری کنیم.

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : سایت تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.