stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 219885
  • 18 دی 1399 - 13:40
0

آئین کاشت ۱۷۶ نهال در یادبود شهدای پرواز ۷۵۲ برگزار شد

آئین کاشت ۱۷۶ نهال در یادبود شهدای پرواز ۷۵۲ برگزار شد

ری- آئین کاشت ۱۷۶ نهال در یادبود شهدای پرواز ۷۵۲ با حضور مسئولان در بهشت زهرا برگزار شد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنج شنبه و با حضور حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری، مدیرکل بنیاد تهران، عضو شورای شهر، شهردار بهشت زهرا (س) جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی مراسم کاشت ۱۷۶ نهال به نیابت از سردار دل‌ها شهید سلیمانی در بلوار مشاهیر بهشت زهرا (س) برگزار شد.

شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در این مراسم طی سخنانی با اشاره به حادثه دردناک پرواز ۷۵۲ گفت: انشاالله این عزیزان اجر مهاجرین را در پیشگاه خداوند دارند و صبر و بردباری خانواده‌های این عزیزان مشکور عندالله است.

امرودی رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری از حادثه شهادت مسافران پرواز ۷۵۲ بعد از شهادت مظلومانه شهید سلیمانی به عنوان حادثه‌ای تلخ یاد کرد و گفت: برخی از این شهدا از انسان‌های فرهیخته و ارزشمند بودند و تنها بشارت اجر صابران تسکین دهنده این مصائب است.

امیر عبداللهیان دبیر ستاد حاج قاسم نیز گفت: آخرین میخ برتابوت لیبرال دموکراسی آمریکا در حال کوبیده شدن است و آنچه در آمریکا می‌گذرد نتیجه جنایات آمریکاییهاست، آنچه که در اثر آن خطای انسانی برای پرواز ۷۵ رخ داد نتیجه رفتار آمریکای تروریست بود که رسماً مسئولیت ترور شهید سلیمانی را برعهده گرفت.

وی افزود: قطعاً روح شهید سلیمانی در این مراسم حضور دارد.

گفتنی است که در پایان این مراسم که حناچی شهردار تهران نیز حضور داشت ضمن رو نمایی از یادمان شهدا به یاد شهدا کاشت نهال به همراه نصب پلاک اسامی آنها انجام شد.
 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.