stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 223281
  • 24 دی 1399 - 10:18
3

حضور بتی قربانی در یک فیلم تراژدی

قلم | qalamna.ir :
گروه فرهنگ وهنر: بتی قربانی بازیگر جوان سینما و تئاتر در فیلم کوتاه«رد و بدل» مقابل دوربین می‌رود. رد و بدل فیلمی در ژانر تراژدی با موضوع اجتماعی است.
در فیلم رد و بدل  سه داستان به صورت موازی  حول محور دو نوزاد و اتفاق‌هایی که برای آن‌ها می‌افتد می‌چرخد، در داستان اول یک پرستار بچه‌ای ناخواسته باعث اتفاقی برای نوزاد یک خانواده  که از آن پرستاری می‌کرد، شد و در پی جبران است و در  داستان دوم یک نوزاد تازه به دنیا آمده با بیماری متولد می‌شود و خانواده نوزاد می خواهد چاره‌ای برای درمان او بیاندیشند و داستان سوم در مورد جوانی ست که برای بدست آوردن یک شغل‌، کاری که به او سپرده‌اند و….که  سرانجام این داستان‌ها به هم ربط و گره می‌خورد.
فیلم رد و بدل توسط موسسه هفتمین شهر هنر ایرانیان و به تهیه کنندگی اباصلت سلیمان نژاد و  وحید جبارزاده با کارگردانی برزان رستمی در مرحله پیش تولید است.لازم به ذکر است که بِتی قربانی متولد سال ۱۳۶۸ در بجنورد  است که در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی تحصیل کرده و به علت علاقه به بازیگری در کلاسهای بازیگری امیر تارخ، به کسب دانش بازیگری پرداخت.پیش ازاین قربانی در تئاتر جشن تولد به کارگردانی آقای قلی پور،تئاتر شناسنامه پدربزرگ،تئاترخروش مختار به ایفای نقش پرداخته است.فیلم رد و بدل اولین همکاری بتی قربانی با تهیه کنندگان این فیلم است.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.